يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۲۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۲۶ آبان ۱۳۹۸
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: نباید افزایش قیمت بنزین تاثیری بر قیمت کالاها داشته باشد چرا که اکثر کالاها در واحدهای صنفی به وسیله ماشین‌های سنگین که گازوئیل سوز هستند انجام می‌شود و قیمت گازوئیل هم تغییری نکرده است.

به گزارش پایگاه 598، فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: وظیفه ما سیاست‌گذاری برای افزایش و یا کاهش قیمت نیست بلکه وظیفه اصلی ما نظارت بر تغییرات قیمت است.

وی افزود: نباید افزایش قیمت بنزین تاثیر آنچنانی بر قیمت کالاها داشته باشد چرا که اکثر کالاها در واحدهای صنفی به وسیله ماشین‌های سنگین که گازوئیل‌سوز هستند انجام می‌شود و قیمت گازوئیل هم تغییری نکرده است.

 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: البته برخی کالاها که به وسیله ماشین‌های بنزین سوز جابجا می‌شود احتمال افزایش قیمت آنها وجود دارد.

وی گفت: در راستای افزایش قیمت بنزین نرخ برخی خدمات از جمله نرخ جابجایی مسافر در پایانه‌های مسافربری ممکن است البته به پایانه‌های مسافربری ابلاغ کردیم که افزایش نرخ جابجایی مسافر باید از طریق مراجع قانونی و ذیرصلاح اعلام شود و نباید خودسرانه اقدام به افزایش نرخ کنند.

سردارزاده تصریح کرد: همکاران ما در اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از دیروز صبح علارغم اینکه روز تعطیل بوده است بازدیدهایی در سطح بازار داشتند و خوشبختانه افزایش قیمت کالایی توسط واحدهای صنفی را مشاهده نکردند فقط یکی دو گزارش در مورد افزایش نرخ هزینه حمل و نقل در سقز و بانه داشتیم که جابجایی را دچار چالش کرده بودند اما چون روز جمعه بود مسافر زیادی برای جابجایی وجود نداشت.

 وی تاکید کرد: از امروز گشت‌های نظارت در سطح شهر حضور دارند و بر افزایش قیمت‌ کالاها نظارت می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها