کد خبر: ۴۶۳۲۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۸
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اعلام کرد؛
دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی گفت: هر ساله پروژه های افکار سنجی با محوریت موضوعاتی چون آسیب های اجتماعی توسط معاونت اجتماعی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ، مهدی افتخاری بیان کرد: تاکنون 7 پروژه در موضوعات اولویتی با محورهایی چون طلاق ، خشونت، ارزیابی عملکرد رسانه ها از نگاه مردم، بوم شناسی جرائم ومسائل و مشکلات اولویتی جامعه در سطح ملی اجرا شده است .

دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی معاونت اجتماعی قوه قضاییه افزود :  نتایج حاصل از این پروژه ها می تواند معاونت اجتماعی و دستگاههای همکار را در انجام رسالت خود در زمینه پیشگیری از جرم ، آسیب های اجتماعی و سیاستگذاری در این حوزه یاری کند .

وی با اشاره به اینکه پروژه های افکار سنجی اجرا شده در دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی های عمومی با روش مصاحبه تلفنی و با حجم نمونه 2020 و 3030 صورت گرفته، گفت: این روش که توسط موسسات افکارسنجی بزرگ و به روز دنیا نیز انجام می گیرد، علاوه بر کاهش هزینه ها از روایی و پایایی لازم نیز برخوردار است و در موضوعات مختلف امکان مقایسه استانی نیز به ما می دهد.

دبیر شورای ارتقای آگاهی عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اذعان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی، فراخوانی منتشر شد و از اساتید، پژوهشگران و متخصصان این حوزه برای اجرای پروژه در این زمینه دعوت به همکاری شده است .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها