کد خبر: ۴۶۳۳۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۶ آبان ۱۳۹۸
ایران و عراق آخرین بازی سال ۹۸؟!
در حالی که فیفا دی‌ها ادامه دارد و تقریبا همه تیم‌های ملی در سراسر دنیا در هفته جاری بازی‌های دوستانه یا رسمی انجام می‌دهند، اما برای ایران شرایط فرق می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، از آنجایی که مسئولان فدراسیون فوتبال نتوانستند حریف تدارکاتی برای شاگردان مارک ویلموتس پیدا کنند، فیفا دی دیگری هم برای ایران از دست رفت تا ملی‌پوشان از اردن و بعد از شکست مقابل عراق به تهران برگردند.
نکته قابل توجه این است که فدراسیون فوتبال همچنان برای پیداکردن حریف تدارکاتی تیم‌ملی مشکل دارد.

از ماه‌ها قبل گمانه‌زنی‌هایی درباره فیفا دی پیش‌رو و حریفانی که ممکن است تیم‌ملی با آنها دیدار کند، انجام شد، اما در نهایت هیچ کدام از اینها نهایی نشد، تا فیفا دی دیگری هم از دست برود. در اطلاعیه فدراسیون فوتبال در اینباره آمده است: «استرالیا، ژاپن، چین، پاراگوئه، برزیل، امارات، لیبریا، هند و گرجستان کشورهایی بودند که فدراسیون با آنها به مرحله مذاکره رسید؛ در این میان، درخواست رقم‌های بالا از سوی شرکت‌های برگزارکننده، توافق نداشتن بر سر محل برگزاری و بعضا تمایل نداشتن به مسابقه در آن تاریخ در نهایت باعث انجام نشدن مسابقه شد.»

در چنین شرایطی می‌توان اینطور ادعا کرد که بازی ایران و عراق آخرین مسابقه تیم‌ملی در سال ١٣٩٨ بود و کادرفنی و بازیکنان تیم‌ملی ماه‌ها استراحت خواهند کرد تا در فروردین‌ماه مقابل هنگ‌کنگ قرار بگیرند. اما واقعا قرار است فوتبال ملی ١٣٣ روز تعطیل شود؟‌ فدراسیون فوتبال این مسأله را ردکرده و در اطلاعیه‌اش آورده است: «بازه زمانی به وجود آمده در این مرحله، بهترین زمان برای ترمیم امور مربوطه است و فدراسیون فوتبال در این راه کمترین فرصت را از دست نخواهد داد، تا فروردین ۹۹ استارت دوباره‌ای بر آغاز درخشش دوباره یوزها باشد‌، آن هم در فرصت حضور تماشاگران خونگرم ایرانی در سه مصاف حساس خانگی که از هم‌اکنون برای آن بهار دل‌انگیز لحظه‌شماری می‌کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها