أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۶ آبان ۱۳۹۸
در شرایطی که بعد از برخی اعتراضات و ایجاد انسدادهای ترافیکی عصر و شب گذشته در تهران، صبح امروز شرایط در پایتخت به حالت کاملا عادی بازگشته، خدمات نقشه گوگل کماکان کل تهران را در وضعیت قفل شده نمایش می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، در شرایطی که بعد از برخی اعتراضات و ایجاد انسدادهای ترافیکی عصر و شب گذشته در تهران، صبح امروز شرایط در پایتخت به حالت کاملا عادی بازگشته، خدمات نقشه گوگل کماکان کل تهران را در وضعیت قفل شده نمایش می‌دهد.

دروغ پردازی گوگل در مورد قفل شدن تمامی شریان های اصلی ترافیکی در تهران در صبح امروز در شرایطی رخ می دهد که از اواخر روز گذشته با تلاش و همکاری نیروهای انتظامی و شهرداری تهران تمامی مسیرهای مسدودشده بازگشایی شده و کار جمع آوری زباله‌ها و اقلامی که برای مسدود کردن برخی خیابان‌ها و بزرگراه‌ها توسط برخی معترضان به کار گرفته شده بود، امروز صبح تقریبا به پایان رسیده است.

همچنین باید توجه داشت که به علت تعطیلی مدارس و برخی دانشگاه های تهران، بار ترافیکی پایتخت در صبح روز یکشنبه بسیار سبک تر از روزهای گذشته و همین طور روزهای مشابه در هفته های گذشته بوده و بسیاری از شهروندان تهرانی به سرعت و بدون مشکل خاصی امروز بر سر کارهای خود حاضر شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها