يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۳۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد گفت: کلیه مدارس این شهرستان در روز دوشنبه مورخه 27 آبان ماه تعطیل خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، موسوی‌زاده، مدیر آموزش و پرورش نجف‌آباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد اظهار داشت: کلیه مقاطع تحصیلی مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم این شهرستان فردا در مورخه 27 آبان‌ ماه در تمامی نوبت‌ها تعطیل خواهند بود.

به گزارش فارس، از روز گذشته برخی از مردم با حضور در میادین اصلی شهر نجف‌آباد نسبت به افزایش قیمت بنزین اعتراضات مسالمت‌آمیزی را برگزار کردند که این امر موجب اختلال و کندی تردد در مسیرهای این شهرستان شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها