يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۳۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۸
شهید سرگرد جواهری از پرسنل کلانتری 24 الهیه بود و مراسم تشییع این شهید فردا از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تا میدان آزادی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:

در اغتشاشات ‌روز گذشته ‌ کرمانشاه‌، اغتشاشگران ‌مسلح با حمله ‌به ‌کلانتری 24 الهیه ‌قصد تصرف این کلانتری را داشتند که با دفاع همه جانبه ‌سرگرد شهید جواهری ‌برای حفظ ستاد‌ مواجه شدند که طرز به ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

شهید سرگرد جواهری از پرسنل کلانتری 24 الهیه بود و مراسم تشییع این شهید فردا از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی‌نظمی و هرج و مرج شوند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها