أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۳۴۲۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یک مقام وزارت خارجه آمریکا از اغتشاشگران خواست فیلم‌های گرفته شده از ناآرامی‌های اخیر را به حساب توییتری وی ارسال کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «لن کودوروسکی» مشاور ارشد امور عمومی وزارت خارجه آمریکا در دخالتی آشکار در امور داخلی ایران، از آشوبگران خواست فیلم‌هایی را از ناآرامی‌های اخیر در ایران برای وی ارسال کنند.

کودوروسکی که عضو «گروه اقدام ایران» وزارت خارجه آمریکا نیز هست، در صفحه توییترش نوشته است: «اگر ویدئو‌های موثقی از اعتراضات ایران دارید، آن‌ها را اینجا منتشر کنید. بگذارید صدای مردم ایران شنیده شود.»

مشاور ارشد امور عمومی وزارت خارجه آمریکا در حساب توییتری خود تصاویری از حمله اغتشاشگران به اموال عمومی را نیز منتشر ساخته است.

در دو روز اخیر مقام‌های آمریکایی بیانیه‌های متعددی در حمایت از آشوب و ناآرامی در ایران منتشر کرده‌اند.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه در توییتی مدعی حمایت واشنگتن از مردم ایران شد. وی در این توییت نوشت که آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آن‌ها حمایت می‌کند. پامپئو در حالی این پیام را منتشر می‌کند که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تحریم‌های گسترده‌ای علیه مردم ایران وضع کرده و حتی از افول وضعیت اقتصادی مردم ایران ابراز خرسندی کرده است.

دولت ترامپ اردیبهشت سال گذشته به صورت یکجانبه و غیرقانونی از برجام خارج شد و تمامی تحریم‌هایی را که به واسطه این توافق علیه ایران برداشته شده بود را بازگرداند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها