أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۳۴۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
استاندار کرمانشاه از بخش خصوصی و سایر افراد خسارت‌دیده که توسط اشرار به اموال آن‌ها خسارت وارد شده خواست، هر چه سریع‌تر شکایات خود را به دادستانی ارائه دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، برخی شهروندان در پی اعلام طرح اصلاح قیمت بنزین، از افزایش یک‌باره قیمت بنزین گله‌مند بودند و با برگزاری تجمع آرامی، اعلام کردند که افزایش قیمت، تورم‌زا است.

در حاشیه این تجمعات گروهی فرصت‌طلب فضا را به سمت ناآرامی سوق دادند و خساراتی به اموال خصوصی و دولتی وارد کردند.

در این ناآرامی‌ها اشرار به بانک‌ها، اموال عمومی، خصوصی، پمپ بنزین‌ها، خودرو‌های شخصی و آتش‌نشانی، فروشگاه‌ها و فضای شهری آسیب رساندند که متاسفانه در پی هجوم عده‌ای از اغتشاشگران به کلانتری الهیه برای تصرف این مقر نظامی، «سرگرد ایرج جواهری» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، امنیت پایدار امروز جمهوری اسلامی را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: اغتشاشگران بدانند همرزمان شهید جواهری ره پرافتخار و سعادت ایشان را با قدرت ادامه داد و به آن‌ها اجازه کوچکترین بی‌نظمی نخواهند داد.

هوشنگ بازوند در ادامه با ابراز تأسف از خسارات وارد شده توسط اغتشاشگران، گفت: حضور باشکوه روز گذشته مردم در مراسم تشییع شهید بزگوار، نشان از جدایی مردم از اغتشاشگران بود، مردم با هوشیاری صف خود را اشرار جدا کردند.

هوشنگ بازوند، از بخش خصوصی و سایر افراد خسارت‌دیده که توسط اشرار به اموال آن‌ها خسارت وارد شده خواست، هر چه سریع‌تر شکایات خود را به دادستانی ارائه دهند.

وی در خصوص رقم خسارت وارد شده در پی ناآرامی‌های اخیر، گفت: فعلا در حال برآورد خسارت هستیم، ولی اشرار با سوءاستفاده از طرح اصلاح قیمت بنزین، خسارت سنگینی را به استان وارد کردند.

قیمت بنزین از اول انقلاب تاکنون، 15 بار اصلاح شده که به گفته مسؤولان، تنها در سه مورد تغییر در قیمت‌ها حاصل شده است، این بار هم هیأت‌های نظارتی اعلام کرده‌اند که برای کنترل بازار آن را به‌صورت جدی رصد می‌کنند تا افزایش قیمتی اعمال نشود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها