امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۳۴۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ترافیک در آزاد راه های استان البرز عادی است و هیچ کدام از راه ها مشکل ترافیکی ندارند اما با توجه به لغزنده بودن سطح محورها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش پایگاه 598، رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با آخرین وضعیت ترافیکی راه های این استان گفت: ترافیک در آزاد راه های استان البرز عادی است و هیچ کدام از راه ها مشکل ترافیکی ندارند اما با توجه به لغزنده بودن سطح محورها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بارش در سطح آزاد راه‌های استان به صورت باران و در جاده کرج -چالوس به شکل برف گزارش شده است.

گودرزی گفت: رانندگان لازم است ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند و ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

گودرزی گفت: طبق اطلاعاتی که هواشناسی در اختیار ما قرار داده سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در سطح کشور فعال خواهد بود و امروز آسمان البرز در ساعات اولیه ابری با بارش برف همراه خواهد بود و پس از آن کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود بنابراین لازم است رانندگان پیش بینی شرایط جاده را داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها