يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۴۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور تا اوایل هفته آینده گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
به گزارش پایگاه 598، صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز (۲۸ آبان) در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش برف و باران و وزش باد و در شمال غرب و غرب بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مناطقی از جنوب و جنوب غرب بارش با رعد و برق و در مناطق مستعد با تگرگ همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا (۲۹ آبان ماه) بارش در نوار غربی کشور قطع می‌شود و در نیمه شرقی ، مرکز، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی ادامه می‌یابد.

ضیائیان در ادامه گفت: پس فردا (۳۰ آبان ماه) بارش در شمال شرق ، شرق، جنوب شرق، سواحل شمالی، اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی، روز جمعه (اول آذرماه) در سواحل شمالی اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی و روز شنبه (۲ آذر ماه) در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. دریای خزر و خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج پیش بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد و اوایل شب کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پنجشنبه (۳۰ آبان ماه) کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان ۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها