أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۴۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مراسم وداع با پیکر دو شهیدی که در اغتشاشات اخیر تهران به دست آشوبگران به شهادت رسیدند، امروز در معراج الشهدای تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، «مرتضی ابراهیمی» و «مصطفی رضایی» و «مجید شیخی» در پی اغتشاشات روز‌های اخیر در تهران به دست اشرار و آشوبگران به شهادت رسیدند.

مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی ساعت ۱۶ امروز سه شنبه ۲۸ آبان با حضور عموم مردم در معراج الشهدای تهران برگزار می‌شود.

عوامل آشوبگر در روز‌های گذشته به بهانه گرانی قیمت بنزین و با ورود به تجمعات اعتراضی دست به تخریب اماکن دولتی و خصوصی و نیز شهادت نیرو‌های امنیتی در کشور زدند.

روز گذشته نیز پیکر شهید مدافع وطن ایرج جواهری از کارکنان پلیس که در پی حمله اشرار مسلح به کلانتری به شهادت رسیده بود در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع:میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها