أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۳۵۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
گزارش؛
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آذرماه سال ۶۸ خبر از تشکیل سمیناری با عنوان اسلام و تشیع توسط رژیم صهیونیستی و جلساتی توسط اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی برای براندازی جمهوری اسلامی در برنامه‌ای ۳۰ ساله، دادند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کمی به عقب بازگردیم. آذرماه سال ۱۳۶۸ رهبر انقلاب که به تازگی دوران رهبری و زعامت ایشان آغاز شده بود، در سخنرانی ویژه‌ای پیش‌بینی غریبی کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خبر از تشکیل سمیناری با عنوان اسلام و تشیع توسط رژیم صهیونیستی دادند و از جلساتی توسط اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی برای شکل‌دهی طرح‌های براندازی ده، بیست و سی ساله دادند و فرمودند: «این‌ها راجع به اسلام، کارشناس و متفکر دارند که می‌نشینند و در باره ملت‌ها و اندیشه‌ها و روحیات و مذاهب گوناگون پرونده‌هایی درست می‌کنند و در مراکز فرهنگی و تحقیقاتی و جاسوسی خود، تمام آن پرونده‌های آرشیو شده را دوباره مطرح می‌کنند و کار‌های تحقیقاتی جدید انجام می‌دهند؛ این که می‌شنویم که در اسرائیل سمیناری تحت عنوان «شناخت اسلام و تشیع در ایران» برگزار می‌شود، به همین معنا و در همین جهت است. در بسیاری از جا‌های دنیا سمینار‌ها و جلسات تحقیقاتی، توسط دنیای غرب و استکبار تشکیل می‌شود و تز‌های گوناگونی برای بازنگری به اسلام مطرح می‌گردد. استکبار همه وجودش را در جهت اداره مطلوب خودش به کار می‌گیرد و کاملاً با فکر حرکت می‌کند و جریانات جهانی را هدایت می‌نماید تا محفوظ بماند، چون می‌داند که اگر فکر و پیش بینی و آینده نگری نکرده و اگر آمار نداشته باشد، ضربه خواهد خورد. عالی‌ترین و متمایز‌ترین دستگاه‌های فکری در اختیار استکبار است، این‌ها از ۱۵ یا ۲۰ سال قبل برای مسائل بلندمدت سرمایه داری، فکر و طراحی می‌کنند و نقشه می‌ریزند تا در آینده، دقیقاً بیست سال دیگر از آن جواب بگیرند.»

تأسف بار این جاست که علیرغم گذشت بیش از دو دهه از پروژه ۲۰۲۰ و با توجه به این که شاهد دو مرحله از آن در سال‌های ۷۸ و ۸۸ بوده ایم، هنوز التفات چندانی به سخنان ایشان نشده است.

پروژه ایران ۲۰۲۰ چیست؟
با اتمام جنگ ۳۰۰ مرکز آمریکایی پروژه ۲۰۲۰ را برای ما می‌نویسند تا جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، پروژه ۲۰۲۰، موج سوم براندازی غرب علیه ایران است.

بر اساس نتایج تحقیقات میدانی یک تیم زبده متشکل از پاتریک کلاوسون، فرانسیس فوکویاما، کنت تیمرمن، ساموئل هانتینگتون و... تجزیه و تحلیل و بررسی‌های صورت گرفته در مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، که منجر به تدوین دکترین جدید آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران از طریق "جنگ نرم" شد؛ پروژه ۳۰ ساله‌ای را با عنوان «پروژه ۲۰۲۰» تهیه و در قالب سه مقطع ۱۰ ساله برای سال‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ در دستور کار خود قرار دادند.
 
طی روز‌های اخیر پس از اجرای بد طرح خوب اصلاح قیمت بنزین توسط دولت، اعتراضات مردمی زمینه‌ای برای فعالیت شبکه‌ای گسترده از گروه‌های ۵ تا ۷ نفره آموزش دیده در شهر‌های کوچک  بزرگ کشور برای ایجاد آشوب و براندازی بود.
 
طی اطلاعاتی که یک منبع آگاه به خبرگزاری دانشجو داد، با دستگیری سرشبکه‌های جریان سازمان‌یافته آشوب، مشخص شد که سران این جریان در قالب گروه‌های مختلف در خارج از کشور آموزش دیده و به تدریج از ۸ ماه قبل وارد کشور شده‌اند؛ و با مبالغ زیادی دلار، برنامه‌ریزی برای یارگیری در شهر‌های کوچک و حاشیه‌ای کردند.
 
شبکه مذکور که ترکیبی از گروهک‌های مختلف ضد مردمی اعم از مجاهد خلق، سلطنت‌طلب، تجزیه‌طلبان و ... است؛ برای پیش انتخابات مجلس شورای اسلامی و سوء استفاده از فضای انتخاباتی جهت ایجاد آشوب و بلوا در کشور برنامه‌ریزی کردند، که با تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین و پیش‌بینی اعتراضات احتمالی مردم، زمینه را برای اجرای سریع‌تر طرح آماده دیدند.
 
پیش‌بینی رهبر انقلاب از نقشه براندازی ۹۸ چه بود؟ / ایران ۲۰۲۰
 
بر اساس اطلاعات دریافتی، این سرشبکه‌ها عمدتا توسط گروهک تروریست منافقین (مجاهدین خلق) آموزش اغتشاش و آشوب دیده‌اند؛ برخلاف اغتشاشات دی‌ماه سال ۹۶، این بار تمرکز عمده جریان مذکور، به جای مناطق مرکزی تهران، چون خیابان انقلاب، میدان فردوسی و ... به حاشیه شهر‌های اطراف تهران و شهر‌های کوچک اطراف مراکز استان‌ها و استفاده از زمینه سخت معیشتی که برای مردم این مناطق طی سال اخیر به وجود آمده، منتقل شد.

پس از جدا شدن صف اعتراض مردم از جریان آشوب، صد‌ها نفر از اعضای این شبکه دستگیر و بازجویی شدند؛ به عنوام مثال اساس گزارش‌های رسیده از استان البرز، در پی تجمعات چند روز گذشته به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه ۱۵۰ نفر از لیدر‌های مخل امنیت در این استان شناسایی و بازداشت شدند. بر اساس اعترافات دستگیرشدگان این افراد توسط افراد آموزش‌دیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز دولتی و عمومی کرده‌اند.
 
پیش‌بینی رهبر انقلاب از نقشه براندازی ۹۸ چه بود؟ / ایران ۲۰۲۰
 
«در خارج و داخل کشور آموزش‌هایی دیده بودیم. تعیین زمان شروع آشوب‌ها برعهده ما نبود و به ما توصیه کرده بودند که گوش به‌زنگ باشیم تا زمان مناسب را به اطلاعمان برسانند. ما نمی‌دانستیم موضوع اعتراضی که قرار است به خاطر آن دست به آشوب و تخریب بزنیم چیست و گفته بودند شما به موضوع و علت اعتراض کاری نداشته باشید ماموریت شما تخریب و آشوب و آتش زدن است. برای چند نفرمان اسلحه گرم تهیه شده بود، ولی همه‌مان موظف بودیم قمه یا دشنه و چاقوی تیغه بلند و ماسک با خود داشته باشیم». ‬
 
اعترافات فوق در میان اکثر لیدر‌های بازداشت شده آشوب‌های اخیر مشترک است. برخی از این اشرار اجاره‌ای در اعترافات خود گفته‌اند؛ قرار بود اگر شناسایی شدیم با سرپل‌ها تماس بگیریم تا از کشور خارج بشویم و چنانچه شناسایی نشدیم، مبالغی دریافت کنیم و برای آشوب‌های بعدی آماده باشیم و افرادی را که احتمال همکاری آن‌ها وجود داشت، جذب کنیم.
 
شب گذشته نیز یکی از نزدیکان خاندان پهلوی در گفتگوی با بی بی سی اذعان به شبکه‌سازی چندساله این گروهک برای براندازی در ایران کرد؛ وی در سخنانی مدعی شد پس از شبکه‌سازی مترصد فرصتی برای مصادره اعتراضات مردمی بودند که با اجرای بد طرح اصلاح قیمت بنزین این فرصت به دست آن‌ها افتاد.

* خبرگزاری دانشجو - سید مهدی حاجی‌آبادی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها