يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۵۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
به دنبال حوادث اخیر، چند مسابقه لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران لغو شد.

به گزارش پایگاه 598، سازمان لیگ برتر از به تعویق افتادن چهار دیدار از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال خبر داد. در این میان تیم های استقلال و پرسپولیس برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

به گزارش مهر، سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد به دلیل عدم وجود شرایط لازم برای برگزاری ۴ مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر، مسابقات زیر لغو و به زمان دیگری موکول شد:

* گل گهرسیرجان – ماشین سازی تبریز 
* پارس جنوبی جم – پیکان تهران
* تراکتورسازی تبریز- شهر خودرو مشهد
* صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان

لغو چهار دیدار هفته یازدهم/ استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند

زمان برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد. بدیهی است سایر مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر به جای ساعت ۱۷:۳۰ ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه اول آذر ۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر که برگزار خواهد شد به شرح زیر است:

* پرسپولیس تهران - نفت مسجدسلیمان - جمعه اول آذر - ساعات 16:30 - ورزشگاه آزادی

* ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان - یکشنبه ۳ آذر - ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه فولادشهر

* نساجی مازندران - استقلال تهران - دوشنبه ۴ آذر - ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

* سایپا تهران - شاهین شهرداری بوشهر - یکشنبه ۳ آذر - ساعت ۱۶:۱۵ - ورزشگاه شهدای شهر قدس

لغو 6 مسابقه از هفته چهاردهم لیگ دسته اول

لغو 6 مسابقه از هفته چهاردهم لیگ دسته اولکمیته مسابقات اعلام کرد ۶ مسابقه از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فصل ۹۹-۹۸ به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل عدم وجود شرایط لازم برای برگزاری ۶ مسابقه از هفته چهاردهم لیگ دسته اول، این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مسابقات لغو شده به شرح زیر است:

شهرداری تبریز- ملوان بندر انزلی
مس رفسنجان – خوشه طلایی ساوه
نود ارومیه – فجرسپاسی شیراز
قشقایی شیراز – سرخپوشان پاکدشت
آلومینیوم اراک- رایکا بابل
استقلال خوزستان – آرمان گهرسیرجان

زمان برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد. بدیهی است سایر مسابقات هفته چهاردهم لیگ دسته اول طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها