أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۵۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:
مسوول شورا هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی شهر کرمان در محکومیت اغتشاشات اخیر فردا(پنجشنبه 30 آبان) ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از محل از چهارراه ولیعصر(باغملی) تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، "حسین انجم شعاع" صبح امروز 29 آبان ماه در نشست خبری با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در کشور و نا آرامی هایی که به وجود آمده، اظهار کرد: در استان کرمان ناآرامی ها کمتر بود اما در برخی استان ها اغتشاشات زیاد و موجب تخریب اموال عمومی و حتی منجر به شهید شدن تعدای از نیروهای نظامی و نتظامی شد و اتفاقات ناگواری افتاد.

وی با بیان اینکه این اتفاقات را مقام مظعم رهبری از سال قبل پیش بینی کرده بودند و فرمودند که فتنه ای در راه است، افزود: پیش بینی می شد به دلیل نزدیکی انتخابات این مسائل به وجود بیاید اما با افزایش قیمت بنزین، مردم که از قبل به دلیل گرانی ها و مشکلاتی که در کشور بود ناراحت بودند و با گرانی بنزین دغدغه داشتند(که این ناراحتی به جا) و حق اعتراض برای آنها محفوظ بود که اعتراض خود را اعلام کنند.

انجم شعاع تصریح کرد: دشمن منتظر فرصت بود به انقلاب و نظام اسلامی ضربه وارد کند و با توجه به اینکه کشور ما مرکز مقاومت در منطقه است و از چندی قبل فتنه در لبنان و عراق به وجود آمد و پیش بینی می شد اعتراضات به ایران برسد، گرانی بنزین این زمینه را فراهم کرد تا دشمنان از حضور مردم در اعتراض سوءاستفاده کرده، بر موج جمیعت سوار شده و موجب آشوب و اغتشاش در کشور بشوند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری به خاطر حراست از کیان انقلاب از این حرکت(تصمیم سران قوا) حمایت کردند و مردم برای پشتیبانی از امنیت کشور خودجوش در برخی شهرها به صحنه آمدند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به درخواست های مردمی برای برگزاری راهپیمایی، شورا برنامه ریزی کرد که راهپیمایی ها به صورت منسجم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه باید بین حق اعتراض مردم و اغتشاشات فرق بگذاریم، افزود: اعتراض مردم به حق است و باید بتوانند حوق خود را اعمال کنند اما باید جلوی کسانی که منتظر هستند به نظام و مقاومت منطقه لطمه بزنند، ایستاد و با همه توان و فکر با خواسته ناحق آنها مقابله کنیم و نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم.

انجم شعاع تصریح کرد: از اول انقلاب با توجه به آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام همیشه مورد حمله و ایجاد آشوب و فتنه دشمنان بوده ایم و آنچه که این فتنه ها را خاموش کرده و کشور را به اینجا رسانده، حمایت پررنگ مردم از نظام اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: مردم ما آگاه، بصیر و هوشمند هستند و همواره بین مشکلات و نظام جمهوری اسلامی تفاوت می گذارند و مطمئن هستیم در این راهپیمایی حضور یافته و دشمن را نا امید خواهند کرد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی شهر کرمان در محکومیت اغتشاشات اخیر فردا(پنجشنبه 30 آبان) ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از محل از چهارراه ولیعصر(باغملی) تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مردم درخواست می کنیم با حضور خود موجب یاس دشمن شده و نقشه های آنها برای براندازی نظام اسلامی را نقش برآب کنند.

انجم شعاع اظهار کرد: همچنین در برخی شهرستان های استان راهپیمایی برگزار می شود که روز سه شنبه در جیرفت بوده، امروز در بم، جمعه در زرند و شهربابک و روز شنبه در سیرجان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی در واقع لبیک به ندای مقام معظم رهبری در حمایت از اقتدار و امنیت کشور است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها