أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۳۵۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۹ آبان ۱۳۹۸
تاکتیک عجیب اجرای گرانی بنزین؛
جناب روحانی جریان اغتشاش. اغتشاشگران داخلی و خارجی در هر جامعه نیازمند بسترها و زمینه‌ها و در یک‌کلام بهانه‌هایی است که بتواند خود را در قالب اعتراضات مردمی و مدنی در میان مردم مطرح کرده و قدرت‌نمایی کند. قانونی در کشور ما با تصویر مراجع قانونی بنام اصلاح قیمت حامل‌های انرژی مصوب گردید و دولت را مجاز نمود تا آن را اجرایی نماید. آنگونه که این راقم مطلع است قانون‌گذار کلیات قانون را تصویب کرده و راه‌کارهای اجرایی آن را بر عهده مجری می‌گذارد.
سرویس سیاسی پایگاه 598-رضا احمدزاده؛ جناب روحانی جریان اغتشاش، اغتشاشگران داخلی و خارجی در هر جامعه نیازمند بسترها و زمینه‌ها و در یک‌کلام بهانه‌هایی است که بتواند خود را در قالب اعتراضات مردمی و مدنی در میان مردم مطرح کرده و قدرت‌نمایی کند. قانونی در کشور ما با تصویر مراجع قانونی بنام اصلاح قیمت حامل‌های انرژی مصوب گردید و دولت را مجاز نمود تا آن را اجرایی نماید. آنگونه که این راقم مطلع است قانون‌گذار کلیات قانون را تصویب کرده و راه‌کارهای اجرایی آن را بر عهده مجری می‌گذارد.

در دولت شما 96 درصد امکانات در اختیار 4 درصد و 4 درصد امکانات در اختیار 96 درصد مردم جامعه قرارگرفته است و این امر عین بی‌عدالتی و نوعی اشرافیت طبقاتی است که مدیران دولتتان در طول سالیان دولت اعتدال و دولت‌های سازندگی و اصلاحات به آن خو گرفته‌اند. حال این مدیران می‌خواهند قانونی را در جامعه به اجرا درآورند که:

1- آغاز اجرا.

2- سرعت اجرا (شیب تند و یا ملایم).

3- مسئولان و مدیران میانی و میدانی اجرا.

4- شیوه‌نامه و تاکتیک اجرا

هیچ‌گونه تأثیری در زندگی و معاش ایشان ندارد و شما چه آن را دفعی مانند الآن و یا به‌مرور و با آماده‌سازی افکار عمومی که ظاهراً اعتقادی به آن ندارید / با شیب تند و... اجرا کنید برای مدیرانتان بالسویه است. تنها کسانی که از این رفتار اجرایی شما متضرر می‌شوند اقشار ضعیفی هستند که تنها باید با 4 درصد امکانات کشور زنده بمانند نه اینکه زندگی کنند. سخن ما این است که چگونه می‌شود در این شرایط قانونی را که تا به امروز در پستوی بوروکراسی دولتی کم‌رنگ شده بود به ناگاه مانند: اژدهایی خشمگین در روزی مبارک و در کمال بدسلیقگی تنوره می‌کشد و چشم‌انداز رفاه و معیشت مردم ضعیف جامعه را تیره‌وتار می‌کند.

نمی‌خواهم باور کنم که شما و رئیس قوه مقننه و قضائیه (البته ظاهراً با مخالفت ایشان در نحوه اجرا و مؤید نظر این نوشتار) سه‌نفره قانونی را برای اجرا تصویب کرده‌اید که اصولاً قانون بوده و نیاز به تصویر سران قوا در چه مقوله‌ای می‌گنجد برایمان گنگ است مگر آنکه بپذیریم شما نیز به عواقب این حرکت در جامعه وقوف کامل داشته‌اید و برای اینکه تنها وارد این معرکه نشوید میزگرد سه‌نفره را راه انداختید تا تأییدیه اجرای یک قانون ابلاغ‌شده را بگیرید البته با تاکتیکی که در این موقعیت زمانی که مقبولیت دولتتان و حامیان اصلاح‌طلبتان در میان مردم در بدترین شرایط ازنظر جلب آرای افکار عمومی برای انتخابات دوره یازدهم مجلس و سیزدهم ریاست جمهوری قرار دارد مدنظر شما بوده است و باور داریم که دو قوه دیگر در پازل شما فقط واجد ایفای یک نقش بودند زیرا قوه مقننه که کار خود را کرده بود و قوه قضائیه هم تا زمانی که جرم و جنایت و تخلفی صورت نگرفته باشد دخالتی درروند اجرای قانون نخواهد کرد.

درنتیجه باور اینکه شما و مشاورانتان از تبعات این‌گونه اقدامات دفعی که در کشورهای دیگر نیز بی‌سابقه و یا کم‌سابقه است آگاهی نداشته و قرار بر اینکه نظام و مردم را در یک عمل انجام‌شده قرار دهید که نه نظام راه پس‌وپیش دارد و نه مردم برایمان سخت است. به استراتژی محرمانه سازی عملکردها، استراتژی عملیات غافلگیری نیز اضافه شد. درست است که شما سرهنگ نیستید و حقوقدان هستید اما در اجرای این قانون از اصل غافلگیری نظامیان به بهترین شکل استفاده کرده‌اید. اجرای بد قانون‌ها و بستن توافقات خسارت محض و بی‌برنامگی در کشورداری از آن شما و خود دادن و برقراری امنیت با مردم و نیروهای امنیتی و نظامی و سوگمندانه خوشحالی دشمنان این مردم. خدا کند اجرای طرح کمک‌معیشت مردم همچون سبد کالایتان ابتر نباشد و همان‌گونه که خود اشاره کردید تا پایان دولتتان برقرار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها