أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۳۵۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۸
رئیس سازمان صمت استان فارس از مردم خواست تا با پرهیز از انجام خریدهای هیجانی، علاوه بر کمک به نظارت و کنترل قیمت‌ها، جو روانی بر بازار اقلام اساسی و استراتژیک تحمیل نکنند.

به گزارش پایگاه 598، حمیدرضا ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه اولویت نخست سازمان صمت فارس، تنظیم بازار و نظارت برقیمت کالاهاست، گفت: از تمام توان این سازمان برای کنترل بازار استفاده خواهیم کرد.

او اعلام کرد که در حال حاضر با لغو برنامه‌های بخش معدن و تا حدودی صنعت، تمام امکانات ترابری سازمان صمت فارس را در اختیار معاونت بازرسی برای پوشش کامل بازار قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس عنوان کرد: از روز چهارشنبه ۲۹ آبان تیم‌های متعدد ازریابی و بازرسی برای کنترل و رصد مستمر بازار تشکیل شده است.

ایزدی همچنین از تشکیل ۳۳ فقره پرونده تخلف به دنبال ۵۳۷ مورد گزارش از طریق سامانه ۱۲۴ در بازه زمانی ۲۵ آبان تا پایان روز ۲۸ آبان در فارس خبر داد و گفت: به ۴۲۴ مورد از این تعداد گزارش رسیدگی شده و ۱۱۳ مورد در دست بررسی قرار دارد.

او همچنین ادامه داد: طی روزهای اخیر و در پی نارآرامی‌های حادث شده، شاهد افزایش قیمت برخی اقلام و کالاهای اساسی و خوراکی نظیر صیفی‌جاتی مانند گوجه فرنگی، کاهو، بادمجان و...بودیم که در این راستا ۴ بازرس مقیم در میدان میوه و تره‌بار از ساعت ۴ صبح چهارشنبه ۲۹ آبان مستقر شده‌اند تا بر نحوه عرضه و قیمت‌ها نظارت داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اضافه کرد: تیم ارزیاب و بازرس مقیم در میدان میوه و تره بار شهر صدرا نیز برای پوشش مناطق شمالی و شمال غربی شیراز مستقر شده است.

ایزدی با اشاره به استفاده از توان بسیج اصناف برای کمک به کنترل قیمت‌ها در بازار نیز گفت: ۸۰ نفر نیروی بازرس به توان نظارتی سازمان صمت فارس اضافه شده است.

رئیس صمت فارس تاکید کرد که هیچگونه کمبودی در بازار وجود ندارد و انبارهای استراتژیک استان به اندازه کافی و حتی بیشتر از نیاز مصرفی، دارای اقلام هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها