أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۳۵۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۸
رئیس انجمن جایگاه‌داران استان اصفهان گفت: میزان خسارت جایگاه های سوخت آسیب دیده در استان اصفهان بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش پایگاه 598، پیمان کامران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت جایگاه های سوخت استان اصفهان، اظهار کرد: از حدود ۲۰ جایگاه آسیب دیده، اکنون ۹ جایگاه وارد مدار شده و ۱۱ جایگاه دیگر که آسیب بیشتری دیده اند، تا هفته های آتی وارد مدار خواهند شد.

وی تاکید کرد: به دلیل آسیب جدی هنوز مشخص نیست تا چه زمانی جایگاه های سوخت آسیب دیده وارد مدار شوند.

رئیس انجمن جایگاه‌داران استان اصفهان افزود: میزان خسارت جایگاه های سوخت در استان بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تاکنون هیچ بیمه ای خسارت جایگاه ها را پرداخت نکرده است، گفت: البته ستاد بحران برای حل این موضوع جلسه ای با بیمه مرکزی برگزار کرده و به دنبال حل این موضوع از سوی استانداری هستیم.

کامران در خصوص وضعیت تامین سوخت و دلیل صف‌های طولانی بنزین، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل جو روانی ناشی از مشکلات اخیر همچنان شاهد صف های بنزین هستیم، در حالیکه سوخت به موقع و به میزان کافی به جایگاه ها می رسد.

وی توضیح داد: خارج شدن حدود ۱۱ جایگاه هیچ تاثیری در صف های طولانی بنزین ندارد و از سوی دیگر جایگاه های سوخت سی ان جی در مدار بوده و این سوخت گران نشده است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران استان اصفهان افزود: در حال حاضر از ۱۱۰ جایگاه موجود در اصفهان ۹۹ جایگاه در مدار سوخت رسانی قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به کُندی سرعت اینترنت داخلی، گفت: به عنوان مثال سرعت سامانه هوشمند بانک ملت پایین آماده که این موضوع در برخی جایگاه ها اختلال ایجاد کرده که در پیگیری، بانک ملت دلیل آن را کُندی اینترنت عنوان کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها