أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۳۵۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف قدمت تسهیلات خرید مسکن این بانک خبر داد و گفت که افزایش سقف تسهیلات نیز در حال بررسی است.

به گزارش پایگاه 598، ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به افزایش سقف قدمت تسهیلات بانک مسکن، اظهار کرد: سقف قدمت تمامی محصولات بانک مسکن برای خرید مسکن افزایش یافته است؛ به طوریکه ساختمان‌هایی که سقف قدمت‌شان ۲۰ سال بوده به ۲۵ سال و آن‌هایی که ۲۵ سال بوده به ۳۰ سال افزایش یافته است.

وی افزود: این امر به مردم کمک می‌کند بتوانند قدرت انتخاب بیشتری در خرید واحدها داشته باشند، چراکه این واحدها قدمت بیشتر و قیمت پایین‌تری دارند.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، این افزایش سقف قدمت شامل تسهیلات صندوق سپرده مسکن یکم نمی‌شود، چراکه تغییرات در این تسهیلات نیاز به مصوبه شورای پول و اعتبار دارد.

رحیمی انارکی با بیان اینکه افزایش سقف‌های تسهیلاتی را هم در دستور کار داریم، گفت: این موضوع نیز درحال بررسی است که پس از تصویب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی همچنین درباره برنامه بانک مسکن برای حمایت از زلزله‌زدگان اخیر، تصریح کرد: این کار باید فرآیند خود را طی کند که در ابتدا میزان خسارت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برآورد شده و پس از آن هیات دولت سقف‌های تسهیلاتی را برای ساخت و تعمیر واحد مسکونی تعیین می‌کند و پس از آن بانک مرکزی سهمیه هر بانک برای ارائه تسهیلات به زلزله‌زدگان را به آن‌ها ابلاغ می‌کند.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه برای این تسهیلات معمولا از کمک‌های دولتی به شکل یارانه یا منابع قرض‌الحسنه استفاده می‌شود، اظهار کرد: هنوز برای زلزله اخیر مصوبه‌ای به ما ابلاغ نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها