أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۳۵۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۹ آبان ۱۳۹۸
پس از اتمام پخش این ویدئو آقای صفارهرندی گفت این سخنان باید برای مردم ما پخش شود و مردم بدانند که با پیوستن به FATF قرار است تمام تراکنش های مالی ما تقدیم این فرد شود. علی مطهری که تابحال سکوت کرده بود، یکباره گفت: واقعا چرا این ها از اخبار صداو سیما پخش نمی شود؟! چرا به مردم نمی گوییم؟!
پایگاه 598: دیشب در برنامه «عصر» نادر طالب زاده اتفاق جالبی افتاد. علی مطهری و محمدحسین صفارهرندی مهمان این برنامه بودند و گفتگوهای بسیار خوبی صورت گرفت که پیشنهاد می کنم حتما ببینید.

در بخشی از گفتگو درباره لوایح fatf صحبت شد و مهمانان نظراتشان را گفتند. مطهری موافق الحاق و صفار مخالف بود. طالب زاده بینندگان و مهمانان را به تماشای تصاویری از سخنرانی معاون خزانه داری آمریکا و رئیس فعلی کارگروه fatf دعوت کرد که در یک سخنرانی درباره تحریم ها علیه ایران گزارش می داد و می گفت که چگونه تحریم های نفتی و بانکی را علیه ایران اعمال کرده و موجب توقف بسیاری از بخش های خصوصی و دولتی اقتصادی شده و همچنین برای سرنگونی اقتصاد ایران ابراز امیدواری می کرد.

پس از اتمام پخش این ویدئو آقای صفارهرندی گفت این سخنان باید برای مردم ما پخش شود و مردم بدانند که با پیوستن به FATF قرار است تمام تراکنش های مالی ما تقدیم این فرد شود.

علی مطهری که تابحال سکوت کرده بود، یکباره گفت: واقعا چرا این ها از اخبار صداو سیما پخش نمی شود؟! چرا به مردم نمی گوییم؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها