أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۳۵۹۸
زمان انتشار: ۰۰:۳۶     ۳۰ آبان ۱۳۹۸
سخنگوی سپاه پاسداران خبر داد:
سردار رمضان شریف از دستگیری سرشاخه‌های اغتشاش‌گران اخیر کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌تر دستگیرشده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، سردار رمضان شریف امشب در حاشیه یادواره 166 شهید آستارا   در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای جبران شکست‌ها و ناکامی‌های خود در تلاش هستند تا جلوی پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را بگیرند.


وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون ثابت بودند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هم‌اکنون، آن قدرت، نفوذ و جایگاه گذشته را در بین ملت شریف و فهیم ایران ندارند.

معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را فاقد تشکیلات دانست و تصریح کرد: سلطنت‌طلب‌ها و منافقین خلق به‌واسطه یک‌عده اشرار و اغتشاش‌گر، امنیت جامعه را دچار تلاطم‌ کرده و به اموال عمومی آسیب وارد کرده‌اند و جریان آمریکایی-صهیونیستی-اروپایی از آن‌ها حمایت‌های مالی و نظامی می‌کنند.

شریف با بیان اینکه بخش اعظمی از هزینه‌های اغتشاش‌گران در کشور توسط سلطنت‌طلب‌ها تأمین می‌شود، تصریح کرد: سلطنت‌طلب‌ها به دنبال گرفتن یک انتقام بزرگ از ملت شریف ایران هستند، چراکه همین ملت با هوشیاری و حضور به‌موقع در صحنه، باعث سقوط رژیم دیکتاتوری پهلوی شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جریان وابسته به سازمان منافقین خلق را پیش ملت شریف ایران روسیاه و منفور توصیف کرد و افزود: سازمان منافقین خلق اوایل انقلاب باهدف ایجاد ناامنی و رعب و وحشت، بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسؤولین بی‌گناه کشور را به شهادت رساندند.

وی سازمان منافقین خلق را ستون پنجم صدام در جنگ هشت سال تحمیلی علیه جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: بخش عمده‌ای از گره‌های عملیاتی ایران توسط سازمان منافقین خلق در اختیار صدام قرار می‌گرفت و پس از شکست صدام در عملیات مرصاد، سودای یک فتح نظامی را در سر داشتند.

شریف با بیان اینکه در فصولی که تصمیمات کلان در سطح کشور گرفته می‌شود دشمنان نظام و انقلاب از فرصت استفاده می‌کنند تا مسیر اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را منحرف کنند، گفت: طبق گفته مسئولین دولت، افزایش قیمت بنزین به‌نوعی مدیریت مصرف سوخت بوده و به روند اصلاح اقتصادی کشور منجر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوادث کوچک و بزرگ ناشی از افزایش قیمت بنزین در کمتر از 100 شهر رخ‌ داده است، تصریح کرد: حوادث کوچک و بزرگ رخ‌ داده در کمتر از 24 ساعت و در بعضی از شهرها در مدت‌زمان 72 ساعت جمع‌بندی شد و این مهم به بصیرت و اقدام به‌موقع نیروهای نظامی و انتظامی برمی‌گردد.

معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستگیری سرشاخه‌های اغتشاش‌گران اخیر کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستگیری سرشاخه‌ها به فروکش کردن ناآرامی‌ها کمک بسیاری کرده و در استان‌های البرز، تهران و شیراز سرشاخه‌های کلیدی‌تر دستگیرشده‌اند.

شریف دستگیری «روح‌الله زم» ادمین کانال معاند آمدنیوز را در این زمان به نفع کشور دانست و افزود: بخش عمده‌ای از هم‌دستان و افراد وابسته به ادمین کانال معاند آمدنیوز چه در داخل چه در خارج از کشور توسط نیروهای سازمان سپاه اطلاعات کشور شناسایی‌شده و به‌مرور زمان دستگیر می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۱۰:۲۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸
۰
۰
این شیطان صفتان را امان ندهید و هرچه سریعتر مجازات کنید.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸
۰
۰
لباس زنها را ببینید تا بفهمید اغتشاشگران از کدام طیف هستند . از همانهایی که به ... رای دادند . از همانهایی که ایمان و دین درستی ندارند .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸
۱
۰
بسمه تعالی در شب اغتشاشات خواب امیرالمومنین را دیدم کنار حضرت ایستاده بودم وتا چشم کار می کرد بیابان پهناوری پیش رویمان بود ودر انتها دور بیابان چند اسب سوار را دیدم که در جهت دیگری ونه بطرف ما حرکت می کردند، - روکردم به امیر المومنین گفتم حادثه و ظلم بزرگی شد (در ذهنم حادثه کربلا بود) فرمودند نه اگر این اتفاق نمی افتاد خسارت بزرگتری وارد می شد بعد حرکت کردیم تا نقطه ای که ان چند اسب سوار به ما نزدیک می شدند من احساس کردم دشمن مولا هستند لذا سنگهای روی زمین را بر میداشتم وبه انها می زدم تا گزندی به امیر المومنین نرسانند اتمام خواب ----من فکر میکنم تعبیر خواب ان است که حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره تلاش ودعای انبیا وپیامبر وامامان وخون شهیدان است ومقدمه ظهور حضرت حجت می باشد از واجبات می باشد واین حواشی امنیتی ایجاد شده ضربه گیر ان ضربه بزرگی که قرار بود در اینده به نظام وارد سازند را جلو انداخت و محافظت نمود .الله اعلم –صلوات .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها