أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۶۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۸
سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس:
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره حوادث اخیر، گفت: وقتی آمریکایی‌ها از یک حرکت پشتیبانی می‌کنند ما پی می‌بریم که از پیش طراحی شده است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسن نوروزی، با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت امور خارجه رژیم آمریکا در پی اغتشاشات اخیر در کشورمان، گفت: به هر حال هیئت حاکمه آمریکایک هیئت حاکمه ورشکسته است.

وی افزود: آمریکایی‌ها به چند دلیل به دنبال دخالت در امور داخلی ایران هستند؛ یک اینکه برای خودشان در نزد ایرانیان جای و مقامی نمی‌بینند لذا وقتی چند آشوب‌گر در غائله‌ای حرکتی انجام می‌دهند می‌کوشند از این افراد حمایت و در مقابل ملت ایران ایستادگی کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی بیان داشت: نکته دیگر آنکه دولت ترامپ برای شکست‌هایی که در قبال ایران داشته است می‌کوشد از این طریق برای رفع بحران‌های سیاسی دولت خودش اقدام کند.

وی تاکید کرد: وقتی آمریکایی‌ها از یک حرکت پشتیبانی می‌کنند ما به درستی پی می‌بریم این حرکت از پیش طراحی شده  است و مجددا بی آبرویی برای آمریکا رقم خواهد زد.

نوروزی تصریح کرد: ملت ایران به خوبی راه خود را از آشوبگران جدا کردند و این مسئله نشان از شناخت دقیق مردم از نقشه دشمنان دارد.

منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها