أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۷۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۸
فتنه امنیتی بر فتنه اقتصادی بناشده؛
فتنه امنیتی بر فتنه اقتصادی بناشده است. مردم تا از سیاستهای مسئولان و تدبیر انها و نظارت بر مسئولان و شنیده شدن صدایشان احساس امنیت نکنند از دستگیری چند اسلحه به دست و اشرار شهری احساس امنیت نمیکنند. اری مرگ بر فتنه گر ، چه قمه و سلاح به دست، چه بر هم زننده زندگی مردم با سیاست غلط و بیتدبیری اقتصادی.
سرویس سیاسی پایگاه 598-محمدصادق شهبازی؛ شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی مثل فتنه های گذشته که سیاسی و عمدتا به وسیله بخشی از اقشار بالا رقم میخورد، مردم را به اعتراض و حضور در صحنه فراخوانده است و در شهرهای مختلف مردم را به صحنه آورده تا مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا بگویند و از ناامنی تبری بجویند.

اما اعتراض به ناامنی و فتنه و امریکا اعتراض به تمام ابعاد ناامنی و فتنه گری و نفوذ دشمن است:

-اعتراض به فتنه گری و اعتشاش اشرار و اراذل.
-اعتراض به دخالت امریکا و عربستان و اروپا.
-اعتراض به فتنه گری اقتصادی و بی تدبیری مسئولان و سیاست های غلطی که هم زندگی مردم را به هم ریخته هم زمینه خشم مردم و سوءاستفاده دشمن و ریخته شدن خون جوانان این وطن را فراهم ساخته است.
-اعتراض به ساکتین فتنه اقتصادی که مقابل این بیتدبیری و فتنه اقتصادی و سیاست غلط، وظیفه اعتراض و نظارت خود را انجام نمیدهند و عافیتطلبانه، رهبری و نظام را سپر بیعملی خود قرار میدهند و وسط می ایستند.

وگرنه شعار دادن صرف، علیه فتنه گر شهری و دست خارجی که ادمکشی کرده و اموال عمومی را غارت و تخریب کرده نه با دشمن مقابله میکند نه مردمی که فتنه اصلی را بیتدبیری و سیاست غلط مسئولان میدانند راضی میکند.

فتنه امنیتی بر فتنه اقتصادی بناشده است. مردم تا از سیاستهای مسئولان و تدبیر انها و نظارت بر مسئولان و شنیده شدن صدایشان احساس امنیت نکنند از دستگیری چند اسلحه به دست و اشرار شهری احساس امنیت نمیکنند.

اری مرگ بر فتنه گر ، چه قمه و سلاح به دست، چه بر هم زننده زندگی مردم با سیاست غلط و بی‌تدبیری اقتصادی.

*مرگ بر امریکا چه بخاطر دخالت امنیتی نظامیش چه بخاطر اجرای سیاستهای اقتصادی دیکته شده او.
*مرگ بر بی‌تدبیری.
*مرگ بر وارد کردن شوک به مردم.
*مرگ بر انجام ندادن وظیفه نظارتی.
*مرگ بر دور زدن جمهوریت.
*مرگ بر عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها