يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۷۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۸
فارس نوشت: براساس اطلاعات بدست آمده؛ پگاه آهنگرانی، صبا آذرپیک، پوریا عالمی، کیومرث مرزبان، حسین جنتی و حسین قدیانی جزء لیست عفوهای اخیر درخواست شده از سوی رئیس قوه قضاییه هستند.
به گزارش پایگاه 598، در آستانه 17 ربیع الاول و همزمان با میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری لیستی بیش از 3552 نفر از محکومان را به جهت استفاده از عفو و تخفیف در مجازات ارائه کرد.

در این مرحله از عفو محکومان نسبت به ادوار گذشته تفاوت‌هایی داشت از جمله اینکه عدد محکومانی که مورد عفو قرار گرفتند، رشد فزاینده‌ای داشت و هم اینکه در این لیست، جمعی از محکومان امنیتی در حوزه دانشجویی، اصحاب فرهنگ و رسانه و برخی از محکومان امنیتی دیگر دیده می‌شود.

در این لیست اسامی ۶نفر از محکومان امنیتی، سیاسی و رسانه وجود دارد که عفو اخیر شامل حالشان شده است.

براساس اطلاعات بدست آمده؛  پگاه آهنگرانی، صبا آذرپیک، پوریا عالمی، کیومرث مرزبان، حسین جنتی و حسین قدیانی جزء لیست عفوهای اخیر درخواست شده از سوی آیت الله رئیسی هستند.

یکی دو روز پیش نیز، دو تن از محکومان سیاسی و امنیتی که اسمشان در لیست عفو شدگان قرار داشت به نام‌های عثمان مصطفی پور و محمد نظری نیز از زندان آزاد شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها