يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۸
احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک برنامه تلویزیونی شاخص های در نظر گرفته شده برای حذف بسته معیشتی را شفاف کرد .

به گزارش پایگاه 598، خبرآنلاین نوشت: احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک برنامه تلویزیونی شاخص های در نظر گرفته شده برای حذف بسته معیشتی را شفاف کرد .

وی در این خصوص گفت: ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار بسته حمایتی را دریافت کرده اند و این خانوار ها نزدیک به ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را پوشش می دهد . وی تاکید کرد: ۲۴ میلیون نفر از این بسته معیشتی برخوردار نشده اند .

وی گفت: کسانی که خودروی بالاتر از ۲۵۰ میلیون تومان داشته باشند و یا ملکی با ارزش بالاتر از یک میلیارد و دویست میلیون تومان در تهران یا ۹۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها داشته باشند،مشمول این بسته نیستند . در کل خانوارهای دارای مسکن، خودرو و فرد شاغل غالبا در ۳۰ درصد بالاتر جامعه قرار می گیرند و نیازی به این بسته حمایتی ندارند .به گفته میدری طبیعتا خانوارهایی با بیش از یک شاغل نیز در این وضعیت قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این شاخص ها به صورت ترکیبی و وزنی مورد بررسی قرار می گیرد، اضافه کرد: البته افرادی که احکام حقوقی بالاتر از ۵ میلیون تومان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی دارند، مشمول دریافت نخواهند بود .

میدری اضافه کرد: اعضای هیات مدیره شرکت ها، دارندگان مجوزهای صنفی و … نیز مورد بررسی قرار می گیرند، در عین حال در جداولی که تهیه شده سقف هزینه ای خانوارهای یک نفره در سال ۴۸ میلیون تومان، دو نفره ۶۰ میلیون تومان؛ سه نفره ۷۲میلیون نفر، چهار نفره ۸۴ میلیون نفر و ۵ نفره ۹۶ میلیون نفر در نظر گرفته شده و سقف بالاتر از این مشمول دریافت بسته معیشتی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها