يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۸۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۵ آذر ۱۳۹۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از صدور حکم جریمه فروشگاه رفاه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا کریم گفت: با کشف تخلف عرضه خارج از شبکه برنج در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، این فروشگاه بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: در راستای گشت‌های تعزیراتی مربوط به کنترل بازار، همکاران ما با تخلف عرضه خارج از شبکه برنج در مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه مواجه شدند و این تخلف کشف و پرونده تعزیراتی برای آن تشکیل و پس از ارجاع سریع پرونده به قاضی تعزیرات، حکم قطعی به پرداخت ۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت برای فروشگاه رفاه صادر شد.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، شرکت بازرگانی دولتی نوعی از برنج هندی را که به آن برنج ۱۱۲۱ هم می‌گویند، برای تنظیم قیمت‌ها در بازار و عرضه با نرخ دولتی در اختیار برخی مراکز از جمله فروشگاه‌های زنجیره ای قرار می‌دهد که بخشی از این برنج نیز در مشهد برای توزیع در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرار گرفت اما خارج از شبکه اصلی توزیع می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها