کد خبر: ۴۶۳۸۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی در ناآرامی‌های اخیر در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی ناآرامی های اخیر  و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب دستگیری عوامل اصلی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات  گسترده طی روز گذشته با رصد و اشراف اطلاعاتی ۵ نفر از محرکان اصلی تجمعات غیر قانونی و اغتشاشات را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان در سطح شهرستان خرم آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که افراد دستگیر شده در تجمعات اخیر دست به تخریب اموال عمومی، شکستن شیشه ها، آتش زدن لاستیک و راه بندان کرده بودند، بیان داشت: متهمان به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار مهدیان نسب با بیان این که نیروی انتظامی حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خادم مردم است و در راستای خدمات رسانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد؛ مردم را بازوان قدرتمند دولت در برقراری نظم وامنیت دانست و گفت: مردم  کمک بسیار خوبی در حفظ نظم و امنیت جامعه برای پلیس هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها