يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۹۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۷ آذر ۱۳۹۸
شامگاه چهارشنبه عده‌ای آشوبگر با تجمع مقابل کنسولگری ایران در شهر نجف اقدام به آتش زدن این مکان کردند.
به گزارش پایگاه 598، رسانه‌ها از حمله آشوبگران به کنسولگری ایران در شهر نجف خبر دادند.

بر این اساس عده‌ای آشوبگر از ساعات اولیه چهارشنبه شب اقدام به تجمع مقابل کنسولگری ایران در نجف کردند که با واکنش نیروهای ضد شورش عراق مواجه شدند.

آشوبگران در ادامه و در حالی که اعضای کنسولگری از آن خارج شده بودند اقدام به آتش زدن نمایندگی رسمی ایران در نجف کردند.

گفتنی است طی ماه های گذشته کنسولگری های ایران در کربلا و بصره نیز مورد تعرض عده‌ای آشوبگر قرار گرفته بود.

آشوبگران که از وضعیت اقتصادی عراق ناراضی هستند، ایران را عامل این نابسامانی ها می دانند.

این در حالی است که تقریبا همه مسئولین و سیاستمداران عراقی بارها از جمهوری اسلامی ایران به خاطر کمک به عراق در نبرد با داعش و همچنین کمک به ثبات این کشور تشکر کرده اند.

علت بدبینی رو به افزایش افکار عمومی عراق به ایران را میتوان در عدم تبیین خدمات فراوان جمهوری اسلامی، دسیسه‌های غربی-عربی-عبری و بی مهری برخی مقامات عراقی دانست.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها