أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۷ آذر ۱۳۹۸
این روزنامه زنجیره‌ای در ادامه نوشت:«البته اين موضوع جديدي نيست چرا که در دولت آقاي هاشمي و دولت اصلاحات از اين رفتارها به ‌وفور ديديم و چندان جاي تعجب ندارد».
به گزارش پایگاه 598، روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: «از سال 92 و پس از اتفاقاتي که در انتخابات رياست جمهوري دوره يازدهم رخ داد، عده‌اي تحت عنوان دولت پنهان درصدد ناکام ماندن دولت برآمدند و تصميم داشتند که به مردم اثبات کنند که نبايد چنين انتخابي مي‌کرديد و حال که دست به چنين انتخابي زده‌ايد بايد هزينه آن را پرداخت کنيد. بنابراين درصدد اهانت، توهين و چوب لاي چرخ دولت گذاشتن برآمدند».

این روزنامه زنجیره‌ای در ادامه نوشت: «البته اين موضوع جديدي نيست چرا که در دولت آقاي هاشمي و دولت اصلاحات از اين رفتارها به ‌وفور ديديم و چندان جاي تعجب ندارد».

اکنون دولت وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است اما با این‌حال فعالین مدعی اصلاحات همچنان قصور و تقصیرهای دولت را به گردن دیگران می‌اندازند.در دولت اول روحانی، قصور و تقصیرها به گردن دولت قبل انداخته می‌شد و حالا وضع موجود به گردن دولت پنهان و تحریم‌ها انداخته می‌شود.

نکته قابل توجه اینجاست که کارنامه دولت روحانی خالی است. اکثریت مطلق دولت نیز در اختیار مدعیان اصلاحات است. بنابراین این طیف به این دلیل که مهارت خاصی در فرار از مسئولیت دارد، با توهین به شعور مردم از پاسخگویی درباره کارنامه خود و چرایی وضع موجود فرار کرده و به فرافکنی روی آورده‌اند.
منبع : کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها