أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۳۹۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۷ آذر ۱۳۹۸
قیمت دلار امروز با رشدی ۱۵۰تومانی نسبت به روز گذشته بر سد مقاومتی تعریف شده ایستاد.
به گزارش پایگاه 598، در آخرین روز هفته قیمت هر دلار آمریکا برابر با ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته رشدی برابر با ۱۵۰ تومان را نشان می دهد. 

 بر این اساس نرخ خرید هر دلار از مردم در صرافی های بانکی که غالبا صد تومان کمتر از نرخ فروش است، برابر با ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد . به این ترتیب فاصله قیمتی به دویست تومان رسیده است. 

 صرافان می گویند بازی دلار در هفته اخیر در محدوده ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان بوده است . با این حال در بازار آزاد قیمت دلار از این سد عبور کرده و در محدوده ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان ایستاده است . 

 امروز هر یورو نیز به قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته افزایشی ۱۵۰ تومانی را نشان می دهد . قیمت خرید یورو نیز برابر با ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان گزارش شد. 

 بر اساس این گزارش برخی از فعالان بازار می گویند در حالی که هنوز تعداد مشتریان افزایش چندانی را تجربه نکرده است دلالان تلاش خود را برای بالا بردن قیمت ها از سر گرفته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها