يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۹۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۰۷ آذر ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این استان، لیدرهای اصلی اغتشاشات محمد شهر کرج دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت : پس از اعلام سهمیه بندی  بنزین، سه زن  در منطقه محمد شهر کرج  با خاموش کردن خودروی خود در خیابان نسبت به این موضوع اعتراض و اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کردند.

وی ادامه داد: این افراد فرصت طلب با تحریک افراد و ایجاد تجمع های غیرقانونی عامل شکل گیری هسته اولیه اغتشاش و آسیب به اموال دولتی در منطقه "محمد شهر کرج" بودند.

محمدیان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی پیچیده این  سه متهم زن را شناسایی و در اقدامی غافلگیر کننده آنان را دستگیر کردند، گفت: قانون به شدت با اینگونه افراد که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با قدردانی از حمایت ها و همکاری خوب مردم استان با پلیس گفت: دستگیری تمام  عوامل نا امنی روزهای اخیر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها