أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۰۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۰ آذر ۱۳۹۸
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان به برخی اهداف استکبار در فتنه ۹۸با اسم رمز «بنزین» اشاره کرد و گفت: ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت، اختلاف بین جناح ها و گروه های سیاسی و فاصله بین مردم و روحانیت از اهداف دشمنان در فتنه اخیر بود.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به فتنه اخیر در برخی از شهرهای کشور، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت ها و موفقیت هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله در عرصه بین الملل خصوصا در سوریه و عراق داشت و سرخوردگی هایی که استکبار و نوچه هایش داشتند انتظار  می رفت که دشمن در حال برنامه ریزی و فرصتی برای ضربه زدن پیدا کند تا شیرینی این همه موفقیت به کام دوستان انقلاب و مردم ایران تلخ بشود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: بنابراین با برنامه ریزی تقریبا سه ساله و یارگیری از سایر کشور ها و عوامل آشوبگر و پیاده نظام داخلی بهترین فرصت را پیدا کرد و آن بحث گرانی بنزین بود که متاسفانه عدم برنامه ریزی، عدم شفافیت و عدم صداقت با مردم دولتمردان زمینه خوب و کمک برای آشوبگران و استکبار شد.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه به برخی از اهداف استکبار در ایجاد فتنه ۹۸با اسم رمز «بنزین» اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت، ایجاد اختلاف بین جناح ها و گروه های سیاسی و ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت برخی از اهداف دشمنان در فتنه اخیر بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: عدم شرکت و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی مجلس، ایجاد دلسردی و تزلزل در جبهه مقاومت و کشور های همسو با انقلاب، ضربه به مراکز حساس و حیاتی نظام، ایجاد انگیزه در بین مخالفین نظام و به زانو در آوردن نظام با روی آوردن به جنگ اقتصادی از دیگر برنامه های عناصر ضدانقلاب و دشمنان قسم خورده این نظام در این فتنه بزرگ بود.

وی به علت ناکامی دشمنان در فتنه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: موضع گیری حکیمانه و به موقع رهبر معظم انقلاب در حمایت از تصمیم سران قوا یکی از عوامل مهم شکست فتنه 98 دشمنان بود.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: دشمنان علی رغم برنامه ریزی دقیق و هزینه های زیاد، بازهم با بصیرت و هوشیاری ملت ایران در این فتنه دوباره شکست بدی را تجربه کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی نیروهای امنیتی و دستگیری سرپنجه های آشوب گران و همچنین بصیرت و دشمن شناسی و لبیک به فرمان رهبر انقلاب مردم با حضور بموقع در صحنه و با راهپیمائی های دشمن شکن از عوامل دیگر این شکست مفتحضانه عوامل سلطنت طلب، ضدانقلاب، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سران فاسد و کودک کش آل سعود بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها