يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۰۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۰ آذر ۱۳۹۸
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال
دیدار دو تیم شهر خودرو و صنعت‌نفت با پیروزی زردپوشان آبادن به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598، تیم شهر خودرو مشهد در چارچوب هفته دوازدهم و در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این بازی با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.

صنعت نفت با این پیروزی 19 امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس و فولاد خوزستان روی پله ششم جدول قرار گرفت وشهرخودرو نیز در امتیاز 22 باقی ماند تا در صورت پیروزی استقلال یا امتیاز گیری سپاهان مقابل آبی‌های تهران، صدر را به یکی از این دو تیم تقدیم کند.

داور: علی‌اصغر مومنی

کمک‌ها: محمدرسول ذورقی و فرهاد فرهاد پور

کارت زرد: محمدحسین مرادمند و علی نعمتی از شهر خودرو/ مصطفی احمدی، مسلم مجدمی و دراگان اسکوچیچ(سرمربی) از صنعت نفت

کارت قرمز: -

گل: عیسی آل‌کثیر(27) برای صنعت نفت آبادان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها