کد خبر: ۴۶۴۰۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۸
در بین تمامی مقاصد خارجی دو شهر دبی و استانبول محبوب ترین و همچنین راحت ترین مقصد برای ایرانیان می باشند. و به همین دلیل سالانه میلیون ها نفر به قصد تفریح و کار به این دو شهر سفر می کنند.

حال برایتان مقاله ایاز نیک صالح آورده ایم تا با بهترین ایرلاین هایی که می توان با آن ها به دبی سفر کرد آشنا شوید.

شهر دبی در واقع قدیمی ترین شهر امارات است که تمامی امکانات آن شهر به تدبیر امیر امارات و برایجذب گردشگران ساخته شده است.در واقع دبی یکی از شهرهای تفریحی جهان محسوب می شود که برای هر سلیقه ای حرفی برای گفتن دارد.

شهر دبی و ایرلاین هایی که به دبی پرواز دارند

دست سازه های بشری فراوانی در این شهر وجود دارند. برج خلیفه که بلندترین ساختماندست ساز بشر در جهان محسوب می شود همراه با فواره های زیبایی که در اطراف آن وجود دارندو حرکاتی که توسط این فواره ها به نمایش گذاشته می شود زبانزد جهانیان است.

برج خلیفه ، اینآسمان خراش عظیم با ۸۲۹٫۸ متر ارتفاع در مرکز شهر ( داون تاون) دبی قرار گرفته است.و سالانه میلیون ها نفر را به دبی می کشاند.

مراکز خریدی که در سرتاسر دبی وجود دارد و شعبات برندهای معروف جهانی در آن ها حضور دارندافراد زیادی را از کشورهای آسیایی به خود جذب می کنند.

همچنین حضور بزرگترین جزیره ی دست ساز بشر جزیره ی جمیرا یکی دیگر از جاذبه های دبی استکه به عنوان هشتمین عجایب جهان شناخته می شود.

حتی بافت قدیمی این شهر محل مناسبی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردم این ناحیه است.می توانید در این محله ها قدم بزنید و از کوچه های قدیمی آن دیدن کنید. یا به بازدید از رودخانه ی بروید که شاهرگ اصلی این منطقه می باشد.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چگونه به دبی برویم و کدام ایرلاین های داخلیدر چه زمان هایی به این شهر دیدنی پرواز دارند؟

کشور امارات دو فرودگاه بین المللی به نام های دبی و شارجه دارد که اغلب پروازها به سمت دبی صورت می گیرد.ایرلاین های ماهان و ایران ایر از این بین بیشترین پروازها را صورت می دهند.

با تهیهبلیط تهران دبیاز تمامی ایرلاین ها پرواز شما به فرودگاه آل مکتوم دبی خواهد رفت.مگر در مواقعی که ترافیک هوایی بالا باشد. اما به هر حال قبل از پرواز از این موضوع مطلع خواهید شد.

شرکت هواپیمایی امارات:

شرکت هواپیمایی امارات یکی از مجهزترین شرکت های هواپیمایی در خاورمیانه و جهان محسوب می شود.

ناوگان هوایی این شرکت متشکل از هواپیماهای مجهز و به روز دنیا است که خدمات و راحتی فراوانی را به مسافران خود عرضه می کنند.

شرکت هواپیمایی امارات روزانه ۴ پرواز در ساعات ۴:۲۵ صبح، ۱۱ صبح، ۱۸:۳۵ عصر و ۲۳:۵۵ شب به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم انجام می دهد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر:

شرکت هواپیمایی ایران ایر و یا همان هما قدیمی ترین شرکت هواپیمایی ایران است که برخی آن را با عنوان شرکت هواپیمایی ملی ایران نیز می شناسند.

ناوگان هوایی این شرکت بزرگ ترین ناوگان داخلی ایران به شمار می رود. خدمات ارائه شده توسط ایران ایر آن را بین مسافران محبوب ساخته است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز هر روزه در ساعات ۷ صبح و جمعه ها ۱۸:۲۵ عصر به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم پرواز دارد.

شرکت هواپیمایی ماهان:

شرکت هواپیمایی ماهان بهترین شرکت هواپیمایی داخلی شناخته شده است.این شرکت از نظر ارائه خدمات و راحتی پرواز در بین مسافران داخلی و خارجی رتبه یک را از آن خود کرده است.ناوگان هوایی این ایرلاین پس از هما در رتبه ی دوم قرار می گیرد.

شرکت هواپیمایی ماهان نیز روزانه در ساعات ۸ صبح و ۱۸:۱۵ عصر به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم پرواز دارد.

شرکت هواپیمایی ماهان هر روز به سمت دبی پرواز دارد. اما تعداد پروازهای آن به میزان تقاضا مسافران بستگی دارد. که معمولاً در زمان های پیک سفر به دبی بسیار بیشتر می باشد.

سایر شرکتهای هواپیمایی که به شهر دبی پرواز دارند

شرکت های هواپیمایی دیگری مانند قشم ایر، زاگرس و … نیز به مقصد دبی پرواز می کنند.

به طور کلی برای تهیهبلیط هواپیما: https://www.tahagasht.com/flight/plane-ticketاز ایرلاین های داخلی هزینه کمتری می پردازید.

فاصله ی تهران تا دبی ۷۴۴ مایل و یا به عبارتی ۱۱۹۷ کیلومتر است.

فاصله ی زمانی تهران تا دبی نیز ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه می باشد.

رسیدن به شهر دبی از طریق پرواز به شارجه

برای پرواز به سمت شارجه نیز در روزهای شنبه، سه شنبه، پنج شنبه وجمعه در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقهبه وقت ایران با پرواز های امارات که توسط شرکت هواپیمایی ایر عربیا و یا فلای دبی انجام میگیرد ودر فرودگاه بین المللی شارجه به زمین می نشیند میتوانید به این شهر سفر کنید.

فاصله ی تهران تا شارجه نیز ۷۳۹ مایل و یا به عبارتی ۱۱۸۹ کیلومتر می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها