أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۰۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۰ آذر ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو برادر سابقه‌دار که عاملان اصلی تخریب بانک‌های شیراز از جمله در بلوار امیر کبیر بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه 598، رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر کلان شهر شیراز، آشوبگران و اغتشاشگران تعدادی از بانک ها را تخریب و خسارت های زیادی به آنها وارد کردند.

به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این تخریب ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو متهم که با هم برادر بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

حبیبی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به تخریب و آتش سوزی بانک های شیراز از جمله بانک‌های بلوار امیر کبیر اعتراف کردند، تصریح کرد: این دو برادر دارای سابقه کیفری هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها