يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۰۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۸
رسانه‌های دشمن بدون تفکیک میان اعتراض مدنی و جنگ خیابانی، در تلاشند افکارعمومی را به‌سمت خشونت سوق دهند، ثبات داخلی را دچار خلل کرده و بستر تضعیف کشور را فراهم نمایند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رسانه‌های بیگانه طی روزهای اخیر با صراحت تمام از اقدامات کور، خشن و خرابکارانه ستایش می‌کنند و اشرار آشوبگر را مورد تشویق قرار می‌دهند.

در نمونه‌ای تازه، وب‌سایت "رادیو زمانه" که با بودجه پارلمان اروپا فعالیت می‌کند، نوشته است: «اعتراضات هفته گذشته در ایران چنان رادیکال بود که از "مطالبه‌محوری" و "شعارمحوری" عبور کرد و به یک رزم عملی و میدانی بدل شد؛ شورشی که آشکارا فاقد رهبری بود.»

این رسانه اروپایی می‌افزاید: «آتش زدن بانک‌­ها، مؤسسات مالی و پاسگاه‌­های کلانتری، فرازهایی درخشان از مبارزات بود»[!]

رادیو زمانه سپس با لحنی آمیخته به وهم مفرط، چنین رویاپردازی می‌کند: «شورش بنزین نشان از ایستادن در آستانه­ دورانی جدید است.»

گفتنی است رسانه‌های دشمن بدون تفکیک میان اعتراض مدنی و جنگ خیابانی، در تلاشند افکارعمومی را به‌سمت خشونت سوق دهند، ثبات داخلی را دچار خلل کرده و بستر تضعیف کشور را فراهم نمایند تا از این رهگذر، سیاست‌های مطلوب خود را بر مردم ایران تحمیل کنند.

در این سناریوی خشونت‌بار که مشابهش را در اغتشاشات عراق و لبنان هم شاهدیم، مجال پشتیبانی خارجی از شورش مسلحانه تسهیل می‌شود.

به همین دلیل است که در میانه اعتراضات مسالمت‌جویانه، ناگهان عناصری مشکوک پیدا می‌شوند و مسیر حرکت حاضران را به سوی بانک‌ها، تأسیسات خدمات عمومی، پایگاه‌های بسیج و کلانتری‌ها تغییر می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها