يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۰۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۱ آذر ۱۳۹۸
سخنگوی طرح معیشت مطرح کرد؛
افرادی که درخواست خود را در سامانه #6369* ثبت کردند ولی پیامک کد رهگیری را دریافت نکردند، می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره حساب واریز یارانه به جای کد رهگیری وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir شده و اقدام به ثبت نام کنند.
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی طرح معیشت از فعال شدن سامانه ثبت اعتراض خبر داد و گفت:‌ واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته و برای افراد کد رهگیری را می‌خواند.

اما افرادی که ثبت‌نام کردند و کد رهگیری برای آنها پیامک نشده است می‌توانند در سایت مربوطه اعتراض خود را ثبت کنند در حال حاضر سایت Hemayat.mcls.gov.ir شروع به کار کرده و افراد می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند.

لینک دانلود




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸
۰
۰
پس تکلیف ما که یارانه هم نمی گیریم چی میشه؟
پاسخ
حسن احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
۰
۰
چرا من که یک کارگر ساده هستم ن حقوق میلیاردی دارم ن ماشین با بچه دوقلو چرا به من معیشتی تعلق نمیگیره من باید کجا پیگیری کنم لطفا جوابه منو بدهید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها