يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۱۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و دستگیری یکی از عوامل اصلی آتش‌زدن بانک‌های مریوان در اغتشاشات اخیر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار علی آزادی از دستگیری یکی از عوامل اصلی آتش‌زدن بانک‌های خیابان جمهوری مریوان در اغتشاشات اخیر خبر داد و اظهار داشت: در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوءاستفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اخلال در نظم عمومی در جامعه، شناسایی آشوبگران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد شرور از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر بود که با اقتدار و هوشمندی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان مریوان پس از دستگیری این فرد شرور, یک کیبورد کامپیوتر; یک دستگاه کارتخوان(پز); یک دستگاه نوبت‌دهی و یک ماشین‌حساب مربوط به بانک انصار از منزل وی کشف و ضبط کردند.

سردار آزادی از معرفی عاملان اغتشاشات اخیر به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: پلیس در راستای تامین امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچنان تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان آشوبگران ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها