يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۱۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
کاندید ریاست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: حمایت فرزند وزیر ورزش از من صحت ندارد.
به گزارش پایگاه 598، انتخابات ریاست فدراسیون ورزشهای رزمی قرار بود صبح امروز (سه شنبه روز سه‌شنبه 12 آذرماه) ساعت 10 صبح با حضور 11 کاندیدا به نامهای سیدعباس احمدپناهی، محسن احمدی، عباس علی‌اکبری، یوسف بهتری، علیرضا خسروی، فرهنگ شادنیا، رضا شیرین‌آبادی فراهانی، منصور عبدی، افشین هادی چگینی، محمد نوحی و علی غفاری در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شود.

افشین هادی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چه دلیلی رخ داد که مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های رزمی لغو شد، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داده است. همه روسای هیات ها در تهران حضور دارند و بلاتکلیف هستند. البته تصمیم داشتند راهی وزارتخانه شوند. با آنها صحبت کردم و منصرف شدند چرا که همه ما مطیع تصمیمات مسئولان هستیم.

وی ادامه داد: سایت فدراسیون خبر لغو مجمع را منتشر کرده است. برخی روسای هیات ها هزینه زیادی برای حضور در مجمع انتخاب کرده‌اند. رئیس هیات استان سیستان و بلوچستان دو میلیون تومان هزینه رفت و برگشت داده و حالا بلاتکلیف است.

کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش های رزمی در پاسخ به این سوال که شنیده شده به دلیل حمایت وزیر ورزش از برخی کاندید‌ها این انتخابات لغو شده است، اظهار داشت: چنین صحبت‌هایی همیشه بوده و هست اما بعید می دانم صحت داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شما هم اطرافیان وزیر ورزش و جوانان و نماینده مجلس برای حضور در انتخابات حمایت کرده اند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. کسی از من حمایت نکرده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها