يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۱۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
در نشست ماهانه مدیران ستادی بیمه سینا مطرح شد:
نشست ماهانه مدیران ستادی بیمه سینا به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌های این شرکت در روز یک‌شنبه (10 آذرماه 1398) برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در این نشست با اشاره رشد قابل توجه بیمه سینا در بازار صنعت بیمه کشور گفت: در سال گذشته حدود 1/8 درصد پرتفوی صنعت بیمه کشور متعلق به بیمه سینا بوده است که در سال‌جاری با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توانسته‌ایم با ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای، جلب اعتماد مشتریان و نیز بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان سهم خود را تا پایان هشت ماهه سال‌جاری به 3 درصد بازار صنعت بیمه ارتقاء دهیم.

مدیرعامل بیمه سینا ضمن تأکید بر استراتژی فروش بیمه‌های خرد به‌ویژه در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری و همچنین آتش‌سوزی منازل مسکونی، به تشریح دلایل اهمیت فروش آن‌ها پرداخت و افزود: برخلاف بیمه‌های کلان و گروهی در بیمه‌های خرد به‌واسطه تعدد فروش در محصولات بیمه‌ای با ریسک پایین‌تر مواجه هستیم و از سوی دیگر، احتمال تمدید این‌گونه از بیمه‌نامه‌ها به‌دلیل تسهیل فرآیند تصمیم‌گیری مشتری نسبت به بیمه‌های کلان بیشتر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر انجام مقدمات فرآیند افزایش سرمایه شرکت عنوان کرد: برای بهبود و افزایش ظرفیت نگهداری و ارتقای سطح توانگری مالی بیمه سینا، با هدف اخذ مجوز قبولی اتکایی سرمایه این شرکت در صورت تصویب مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده در سال‌‌جاری از 1500 میلیارد ریال به 2500 میلیارد ریال و در سال آتی به 5000 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

ایشان در ادامه صحبت‌های خود روی متمرکزسازی حساب‌های پرداخت و دریافت و همچنین بستن و کاهش حساب‌های غیرضروری در حوزه مالی و همچنین پیگیری وصول مطالبات تأکید داشتند و در این حوزه‌ها راهکارها و رهنمودهای خود را ارائه دادند.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، گزارش مدیریت حقوقی و امور قراردادها درباره عملکرد و اقدامات انجام‌شده توسط این مدیریت و همچنین گزارش وضعیت فروش بیمه‌های آتش‌سوزی از سوی سرپرست مدیریت آتش‌سوزی ارائه شد و حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها