يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۱۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال:
رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: درباره آقای برانکو ایوانکوویچ باید گفت ایشان به درستی در این روزها به عنوان گزینه معرفی می شود، اما هیچ بحثی در کمیته فنی درباره برانکو مطرح نشده است.
به گزارش پایگاه 598، طبق ادعای سایت‌های بلژیکی قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال کشورمان به مراحل پایانی اش رسیده و امروز و فرداست که خبر قطع همکاری این سرمربی با ایران منتشر شود. در همین ارتباط رسانه های داخلی نیز در مصاحبه هایی که با اعضای هیأت رییسه فدراسیون، ریاست آن و یا سخنگوی فدراسیون فوتبال داشتند تلویحا به این نتیجه رسیدند که قرارداد ویلموتس با فدراسیون تمام است و برانکو ایوانکوویچ به عنوان جایگزین ویلموتس معرفی می شود. صبح امروز هم هدایت ممبینی در برنامه تلویزیونی به شکل تلویحی به این مسأله پرداخت و گفت که ویلموتس نتایج ضعیفی گرفته و خواسته های فدراسیون را برآورده نکرده است.

در همین ارتباط مرتضی محصص رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با مشرق داشت در این باره که آیا برانکو گزینه پیشنهادی ای کمیته به فدراسیون فوتبال بوده است یا نه اظهار داشت:« درباره آقای برانکو ایوانکوویچ باید گفت ایشان به درستی در این روزها به عنوان گزینه معرفی می شود. چون ممکن است «گزینه» باشد ولی من در آن حد هم نمی دانم، چون اخبار به ما هم می رسد. ما در کمیته فنی ننشستیم درباره برانکو حرف بزنیم. هیچ بحثی در کمیته فنی درباره برانکو مطرح نشده است، اما می توانم ادعا کنم شاید از آن دسته معدود باشم که شناخت خیلی خوبی از ایشان دارم. چرا؟ من از زمان آقای صفایی فراهانی با ایشان آشنا هستم. تمریناتش را دیده ام. از توانایی هایش مطلع هستم».

وی ادامه داد: «ایشان فردی شایسته است اما به درستی گفته می شود که ممکن است گزینه باشد. هنوز هم در سایت‌های بین المللی سرمربی ایران را جستجو کنید مارک ویلموتس است. ما اینها را در نظر نمی گیریم».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها