يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۱۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
سخنگوی قوه قضائیه بازداشت پسر یکی از وزرای مستعفی سابق را تایید کرد.
به گزارش پایگاه 598، غلامحسین اسماعیلی در پانزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران در  خصوص آخرین وضعیت پرونده پسر یکی از وزاری سابق و مستعفی گفت: اصل خبر را تایید می کنیم که این بازداشت انجام شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: این فرد تنها نیست و چهار نفر دیگر مرتبط با این پرونده در بازداشت هستند و کار رسیدگی به این پرونده در حال انجام است.

اسماعیلی ادامه داد: از بیان جزییات موارد اتهامی معذورم. کلی می‌گویم راجع به مسایل اقتصادی و مالی است.

منبع: مهر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها