أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۱۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سرهنگ مهدی سرپناه با اعلام به خبر دستگیری عامل به آتش کشاندن بانک ها و فروشگاه های زنجیره ای در ملارد اظهار داشت: طی عملیات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی این فرد دستگیر و به عملیات خرابکارانه خود اعتراف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران سپس با اشاره به همکاری مردم با ناجا در دستگیری اغتشاشگران افزود: اغتشاشگران با ورود به عرصه تخریب اموال دولتی و غیردولتی و با آموزش توسط مزدوران ایادی و رد و بدل اطلاعات با دشمنان دست به چنین حرکات هنجارشکنانه زدند.

سرپناه با اشاره به سفر برخی از اغتشاشگران به کشورهای همسایه جهت آموزش های خرابکارانه خاطرنشان کرد: این افراد از موضوع گرانی بنزین سوء استفاده کرده و با سوار شدن بر موج اعتراضات قانونی مردم دست به دستور مزدوران خود دست به تخریب و آشوب زدند که تا آخرین نفر عوامل اغتشاشات را دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهیم داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها