يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۲۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۱۶ آذر ۱۳۹۸
رنگین کمان اصلاحات برای مردم به جز سیاهی رنگی نداشته؛
استفاده از نماد های رنگی، چند سالی است که به نمادی برای «جنبش های اجنماعی غرب گرا» تبدیل شده است. حوادث ضد دمکراسی! در کشورهای اروپای مرکزی و شرقی که با حمایت بنیاد آمریکایی جورج سروس آغاز شد و به « انقلاب های رنگی» یا «انقلاب های مخملی) معروف شدند، از جمله بارزترین مصداق نماد سازی رنگین هستند.
سرویس سیاسی پایگاه 598-امیر حمزه مهرابی؛ داماد و دختر رئیس جمهور در حالی که بطور آشکارا «#پارچه_سفیدی» را با خود حمل می کردند، برای ثبت نام در انتخابات مجلس، با پوشش رسانه ای وارد فرمانداری تبریز شدند.

اغلب رسانه ها و تحلیل گران سیاسی-اجتماعی از این حرکت نمادین نزدیکان آقای روحانی به سادگی گذشتند. ولی با نقبی به گذشته می توان پیش بینی کرد که: استفاده از پارچه و رنگ سفید، می تواند آغاز برنامه ای وسیع و عمیق برای توطئه و فتنه ای بزرگ باشد.

استفاده از نماد های رنگی، چند سالی است که به نمادی برای «جنبش های اجنماعی غرب گرا» تبدیل شده است. حوادث ضد دمکراسی! در کشورهای اروپای مرکزی و شرقی که با حمایت بنیاد آمریکایی جورج سروس آغاز شد و به « انقلاب های رنگی» یا «انقلاب های مخملی) معروف شدند، از جمله بارزترین مصداق نماد سازی رنگین هستند.

در ایران نیز اصلاح طلبان با الگو گیری از آنها با نماد #سبز، فتنه 88 را رقم زدند و سپس همراه با اعتدالگریان،  با رنگ #بنفش توانستند با رویکرد نزدیکی هرچه بیشتر به غرب، در سپهر سیاسی ایران ، نقش آفرینی کنند.

پس از ناکامی در اجرای سیاست های غربگرایانه در قالب برجام و تسری روند تسلیم پذیری به توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران، به نظر می رسد توطئه ای پیچیده تر و خطرناکتر برای استحاله فرهنگی و دین و اخلاق زدایی با نماد «#رنگ_سفید» با محوریت سلبریتی ها و اخیرا با عَلَم داری دولتمردان، در حال تهاجم به ارکان ذهنی و باورهای جامعه است.

ترویج ازدواج سفید (برقرای روابط جنسی بدون رعایت چارچوب قانونی، حقوقی، شرعی و عرفی)، و چهارشنبه سفید (تشویق به بی حجابی و برهنگی) با حمایت تبلیغاتی و مالی اصلاح طلبان، نشان از وجود اشتراک مفهومی بین همه این هاست.


تشدید آتش تهیه اعتدال گرایان و اصلاح طلبان به رهبری آقای روحانی و تاکید بر ضرورت مذاکره مجدد با غربی ها وتئوریزه کردن اسارت پذیری، که نماد آن بلند کردن پارچه سفید و تسلیم همه جانبه در برابر فرهنگ غرب است، در اشکال مختلف در حال جلوه گری است.

تغییر ذائقه مردم به سمت ترجیح راحت طلبی، رفاه زدگی، اشرافیگری، قبح زدایی از گناه و فحشا و... موثر ترین روش برای سکولاریزه کردن جامعه و وادار کردن مردم به تسلیم طلبی و ذلت پذیری است، تاکتیکی که بنی امیه درصدراسلام بکار بردند و ارکان اعتقادی وفرهنگی جهان اسلام را متزلزل ساختند.

به نظر می رسد استفاده از «#پرچم_سفید» که نماد تسلیم است، یک نوع گرا دادن به غربی هاست به منظور جلب حمایت رسانه ای، سیاسی و مالی  در انتخابات  پیش رو.

با این امید که کار ناتمام فتنه سبز و بنفش در استحاله درونی جامعه و تسلیم پذیری را از طریق توطئه سفید، به سرانجام برسانند.
 
به هوش باشید که خرمشهرها در پیش است...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها