يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۳۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۸
جانشین فرمانده پلیس راه سرپل‌ذهاب گفت: خودرو شهردار قصرشیرین در محور «حبیب‌وند» با برخورد با یک دستگاه تریلی دچار حادثه می‌شود که متاسفانه شهردار جان خود را به علت شدت جراحات از دست می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، صحبت پورافشار، شهردار قصرشیرین صبح امروز در جاده سرمیل تصادف کرده و متاسفانه به علت شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

 جانشین فرمانده پلیس راه سرپل‌ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این‌خصوص، اظهار داشت: این سانحه رانندگی صبح امروز در جاده سرپل‌ذهاب به قصرشیرین در محور «حبیب‌وند» اتفاق افتاد.

بروند نظری به سرعت زیاد خودرو شهردار قصرشیرین و مه صبحگاهی و لغزندگی جاده، اشاره و بیان کرد: خودروی سواری هایما، شهردار به علت سرعت زیاد به لاین مخالف منحرف و با برخورد با یک تریلی دچار حادثه می‌شود که در این حادثه شهردار قصرشیرین جان خود را از دست می‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها