يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۳۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۸
سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که زمان برگزاری دیدار پیکان و استقلال از هفته چهاردهم لیگ برتر تغییری نکرده است.
به گزارش پایگاه 598، محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تغییر کرد و این بازی به جای ورزشگاه شهدای شهر قدس که محل میزبانی دیدارهای خانگی پیکان است، در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ساعت برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ ساعت 17:30 اعلام شده بود، با این حال رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که این بازی از ساعت 16 آغاز می‌شود. موضوعی که دچار سردرگمی شده بود، اما  سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: ساعت بازی تغییر نکرده و طبق همان اعلام قبلی ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

مهدی همچنین در خصوص ادعای مطرح شده از سوی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه تماشاگرانی که اقدام به خرید بلیت بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس کرده بودند، نسبت به عودت پول خود از طریق سامانه بلیت فروشی اقدام کنند، اظهار داشت: چنین چیزی مطرح نیست و بلیت‌هایی که برای ورزشگاه شهدای شهر قدس خریداری شده بود، در ورزشگاه آزادی معتبر است.

به این ترتیب دیدار پیکان و استقلال از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تماشاگران می‌توانند با بلیت‌های خریداری شده الکترونیکی به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس هم این بازی را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها