أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۴۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۸ آذر ۱۳۹۸
بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: من در این سینما جایگاهی ندارم و دلیل غیبتم همین است، من هیچگاه در فیلم‌های کمدی مبتذل و سخیف این روزهای سینما جایی ندارم و دوست هم ندارم که داشته باشم، فیلم‌های امروز سینما به نحوی است که ترجیح می‌دهم از سینما دور بمانم.
به گزارش پایگاه 598، جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: هم‌اکنون کار خاصی را آغاز نکرده‌ام، همچنان مشغول بازی در سریال تلویزیونی «ایل دا» هستم که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها حداقل دو ماه دیگر از ضبط آن باقی مانده است.

وی درباره نقش خود در سریال «ایل دا» اضافه کرد: در این سریال نقش رئیس یک پاسگاه مرزی را بازی می‌کنم، تاریخ سریال در زمان اوایل انقلاب اسلامی ایران و روزهای آغازین حمله عراق به ایران است، کاراکتر من در این سریال در همان پاسگاه مرزی به مبارزه با مهاجمین می‌پردازد.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره احتمال حضورش در سریال تلویزیونی «موسی (ع)» افزود: تا آنجا که می‌دانم پیش تولید سریال «موسی (ع)» با حضور جمال شورجه آغاز شده است، منتها هنوز هیچکس برای ایفای نقش در این سریال با من تماسی نگرفته است، به هر ترتیب بازی در چنین آثاری همواره از علایق من بوده  و هست.

وی دلیل غیبت خود در سینما را اینگونه تشریح کرد: من در این سینما جایگاهی ندارم و دلیل غیبتم همین است، من هیچگاه در فیلم‌های کمدی مبتذل و سخیف این روزهای سینما جایی ندارم و دوست هم ندارم که داشته باشم، فیلم‌های امروز سینما به نحوی است که ترجیح می‌دهم از آنها دور بمانم.

بازیگر سریال «مردان آنجلس» در همین رابطه افزود: اگر آثار فاخر، به یادماندنی و ماندگار در سینما ساخته شود برای بازی در آنها استقبال می‌کنم اما کارهایی که امروز در سینما می‌بینم خالی از هرگونه تفکر است. من هیچ رغبتی برای حضور در سینمای امروز ندارم.

دهقان درباره نبود ژانرهای اکشن و رزمی در سینما خاطرنشان کرد: این را باید از مسئولین فرهنگی سینما پرسید که چرا دیگر خبری از ژانرهای پلیسی، اکشن و رزمی در سینما نیست، در دوره بعد از هشت سال دفاع مقدس اینگونه آثار به اوج خود رسیدند اما هم اکنون هیچ خبری از این ژانر سینما نیست.

منبع:میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها