يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۴۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۸
هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، طرح تشکیل استان تهران جنوبی را اعلام وصول کرد.
به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح ایجاد "استان تهران جنوبی" را در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ آذر) پارلمان اعلام وصول کرد. امیرآبادی‌فراهانی درباره اعلام وصول ایجاد "استان تهران جنوبی"، گفت: این طرح به صورت عادی در مجلس اعلام وصول شده است.

براساس این گزارش، برخی نمایندگان مجلس در رایزنی با دولت به دنبال ایجاد استان تهران شرقی و استان تهران غربی هستند که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جداسازی بخش‌هایی از استان تهران خواهیم بود.
 
منبع:تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها