امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۴۴۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۹ آذر ۱۳۹۸
پشت پرده تخلفات مالی در استقلال و پرسپولیس؛
تا مادامی که این باشگاه‌ها با این روش دولتی مدیریت می‌شود سهم اصلی رفت و آمد بازیکنان و مربیان را دلال‌ها خواهند برد و همواره میلیون‌ها هوادار در استرس و ناراحتی بسر می‌برند.

به گزارش پایگاه 598، سیدصادق طباطبایی نژاد رئیس هیات تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در مجلس تنها دلیل وقوع اتفاقات تلخ در دو باشگاه محبوب پایتخت را سوء مدیریت و نداشتن واحد حقوقی جهت عقد صحیح قرارداد‌های مربیان و بازیکنان عنوان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این نماینده مجلس می گوید: سوء مدیریت در نحوه اداره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در درجه اول باعث به تاراج رفتن منابع مالی کشور و در مرحله بعد باعث دلخوری و ناراحتی میلیون‌ها هوادار شده است.

دلیل فسخ‌استراماچونی ودخالت‌دلال‌ اززبان‌نماینده‌مجلس

نماینده مردم اردستان در مجلس اظهار داشت: این بحران‌ها ناشی از عدم دقت در عقد قرارداد‌ها و متعاقب آن عدم توجه به بند‌های قراردادی است که حتی در شرایطی که یک مربی نتایج خوبی می‌گیرد و هواداران تیم‌ها امیدوار به آینده می‌شوند اینچنین رفتار‌های تلخی رخ می‌دهد. در تحقیق و تفحص از این دو باشگاه متاسفانه هم در مجموعه استقلال و هم در پرسپولیس یکی از مواردی که به آن رسیدیم عدم وجود واحد حقوقی تخصصی در این باشگاه‌ها بود. می توان گفت نبودن این واحد مهم باعث عقد قرارداد‌هایی می‌شود که یک مربی با کمی تاخیر در دریافت مطالبات و دیر و زود شدن دریافت حق الزحمه به راحتی می‌تواند یک طرفه فسخ قرارداد کند و نه تنها کل مبلغ را اخذ نماید بلکه غرامت هم بگیرد. حتما در شکل گیری چنین رویه‌هایی پای دلال‌ها در میان است و از این راه میلیارد‌ها جابجا می‌شود.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در مجلس با بیان اینکه متاسفانه این اتفاق هم اکنون برای استقلال رخ داده و میلیون‌ها هوادار را ناراحت و نگران کرده است، گفت: در گذشته نیز پرسپولیس با از دست دادن برانکو با همین دلایل، باعث نابسامانی و زیان مالی مضاعف به منابع باشگاه شد.
طباطبایی نژاد افزود: تا مادامی که این باشگاه‌ها با این روش مدیریت می‌شود سهم اصلی رفت و آمد بازیکنان و مربیان را دلال‌ها خواهند برد و همواره میلیون‌ها هوادار در استرس و ناراحتی بسر می‌برند. نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: موضوع فسخ قرارداد استراماچونی در کمیسیون فرهنگی پیگیری خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها