أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۵۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
«طه المتوکل» وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن گفته، بخش بهداشتی یمن از بخش‌هایی است که در نتیجه تجاوزات ائتلاف سعودی-آمریکایی بیشترین آسیب را دیده و سازمان‌های بین‌المللی به خاطر محاصره، نیازهای این بخش در یمن را تأمین نمی‌کنند و به همین دلیل روزانه ۱۰۰۰ کودک جان می‌دهند.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، المتوکل در کنفرانسی مطبوعاتی گفته: «ما شاهد کشتار کودکان یمنی به دست ائتلاف هستیم و دست‌کم روزی هزار کودک می‌میرند. 6 هزار زن به دلیل مشکلات ناشی از بارداری و زایمان فوت کرده‌اند. ائتلاف در حال نابودی یک نسل کامل است و تأسیسات بهداشتی به صورت مستقیم بمباران می‌شود».

وزیر بهداشت یمن همچنین خواستار بازگشایی فرودگاه صنعا برای کاستن از فاجعه انسانی و بهداشتی شده و گفته، ۹۳ درصد از تجهیزات پزشکی از دور خارج شده‌ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها