يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۵۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
گزارش «رأی‌الیوم» از قدرت دفاعی ایران؛
در صورت وقوع هر گونه تجاوز به ایران از سوی جبهه آمریکا یا رژیم صهیونیستی، ایران آمادگی کاملی برای شلیک ۴۰۰۰ موشک بالستیک در روز را دارد؛ بدین معنا که صد‌ها سکوی موشکی دارد که در انتظار فرمان شلیک است، تا بزرگترین نمایش بالستیک در تاریخ را نشان دهد.
به گزارش پایگاه 598، «زین‌العابدین عثمان» در رأی‌الیوم نوشت: در صورت وقوع هرگونه تجاوز به ایران از سوی جبهه آمریکا یا اسرائیل، ایران آمادگی کاملی برای شلیک ۴۰۰۰ موشک بالستیک در روز را دارد؛ بدین معنا که صد‌ها سکوی موشکی دارد که در انتظار فرمان شلیک است، تا بزرگترین نمایش بالستیک در تاریخ را نشان دهد. در جریان این نمایش، ایران می‌تواند به عمق حیاتی و اقتصادی، تاسیسات و مراکز صنعتی و هسته‌ای اسرائیل حمله کند.

به این ترتیب، جدال مشهوری که همواره در مورد توانایی کامل ایران برای محو اسرائیل طی چند ساعت وجود دارد، یک واقعیت مسلّم است. ایران امروز با استفاده از برنامه‌های موشکی و تکنولوژی جنگی پیشرفته خود می‌تواند ضربات سنگین و نابود کننده‌ای به اسرائیل وارد کرده و شهرک‌های آن را با سرعتی با خاک یکسان کند که طی آن، اسرائیل فرصت دفاع از خود یا حتی استفاده از سامانه‌های دفاعی ایالات متحده را پیدا نکند.

به گزارش انتخاب، رأی‌الیوم در ادامه نوشت: سناریوی پاسخ ایران، متکی بر استراتژی‌ها و سلاح‌های بازدارنده این کشور، است که اغلب از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است و این سلاح‌ها، منحصر به موشک‌های بالستیک یا سامانه‌های هوایی و دریایی آن نمی‌شود، بلکه سلاح سرّی نابودکننده ایران، سامانه‌های جنگ الکترونیک و سایبری است که با همکاری با برخی دولت‌ها از جمله کره شمالی و چین به آن دست یافته است.

بنابراین، در این سطح ما بر این عقیده ایم که اسرائیل با تمام ثقل نظامی و تکنولوژیکی که در اختیار دارد، همچنان یک دشمن کارتونی و فرضی برای ایران محسوب می‌شود، که توان پایداری یا مقابله مستقیم با این کشور را ندارد.

برخی تحلیلگران بر این باورند که اسرائیل می‌تواند با ایران مقابله کرده و قواعد معادله را به نفع خود تغییر دهد؛ چرا که از سلاح هسته‌ای و ناوگانی از جنگنده‌های استراتژیک برخوردار است، که سامانه ختس ۲ و ۳ آمریکا و سامانه موشکی تاد، آن را تقویت می‌کند. اما واقعیت فعلی آن است که این سلاح‌ها و سامانه‌ها نمی‌توانند در میدان مقابله با ایران و در برابر بیش از ۴۰۰۰ موشک بالستیک آن، که می‌تواند روزانه شلیک شود، مقاومت کنند.

می‌دانیم که محقق نشدن حمله به ایران از سوی آمریکا و اسرائیل، با وجود حجم تهدیداتی که در این‌باره مطرح می‌شود، نتیجه ناتوانی استراتژیک و تکنولوژیک آمریکا و اسرائیل، در مهار حملات بازدارنده ایران است. زرادخانه نظامی و تکنولوژیک آمریکا و اسرائیل، با وجود سطح پیشرفته آن، نمی‌تواند بر جنگ مستقیم با دولت قدرتمندی نظیر ایران، مسلط شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها